המפגש הראשון בין ריאל מדריד למנצ'סטר סיטי אמש (שלישי) בחצי גמר ליגת האלופות השאיר את חובבי הכדורגל עם טעם של עוד, לאחר 1:1 מרתק עם שני שערים נהדרים. האורחת פתחה היטב בברנבאו, אך ראתה את ויניסיוס מעלה את הבלאנקוס ליתרון (36'). עם זאת, קווין דה בריינה ענה עם שער נפלא משלו (67') וההכרעה תיקבע באיתיחאד בעוד שבוע.
בתקשורת האנגלית חלוקים בנוגע לטיב התוצאה מבחינת אלופת אנגליה. מצד אחד, הם יצאו ממשחק החוץ בספרד ללא הפסד ויוכלו להשלים את העבודה בבית, אך חלק מהפרשנים חושבים שעל החבורה של פפ היה להכות בברזל בעודו חם ולצאת עם ניצחון. "ריאל מדריד היא מכונת תוצאות בליגת האלופות", הזהיר העיתונאי גרהאם האנטר את הסיטיזנס לקראת הגומלין.
2 צפייה בגלריה
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה
(REUTERS/Juan Medina)
סטיב מקמנמן, ששיחק בעבר בשתי הקבוצות: "סיטי פייבוריטית רק במעט. זה היה משחק נפלא עם הרבה רגעים נהדרים". גם בלם העבר של מנצ'סטר סיטי, ג'ולאון לסקוט, בטוח כי קבוצתו לשעבר עדיפה על אלופת אירופה: "סיטי הייתה חותמת על 1:1 לפני המשחק, אבל כל שהמשחק התקדם נראה היה שהיא הייתה צריכה להבקיע עוד כמה שערים ולהבטיח את העלייה".
מאמן סיטי פפ גווארדיולה בירך על התוצאה: "כל הכבוד לקבוצה שלי. אלה מסוג המשחקים שאתה צריך את השחקנים הטובים ביותר שלך, ואדרסון היה פשוט נפלא (סיפק הצלה גדולה מול טשואמני לקראת הסיום). קייל ווקר היה נהדר גם הוא מול יריבים מהטובים ביותר שיש בעולם. הגנו היטב על הרחבה שלנו, השקענו מאמץ יוצא מהכלל. עכשיו זה כמו פלייאוף. אנחנו יכולים להגן יותר טוב בחלקים מסוימים ואולי לתקוף בצורה אחרת".
מי שלא כל כך בא לידי ביטוי אצל האורחת היה דווקא ארלינג הולאנד, הודות לשמירה אישית צמודה מצד אנתוניו רודיגר. "הוא היה צמוד אליו כך שהיו לו מעט מאוד מרווחים", אמר על כך המאמן הספרדי של מנצ'סטר סיטי. "כנראה שנצטרך לעשות כמה התאמות לקראת משחק הגומלין".
2 צפייה בגלריה
רודיגר ריאל מדריד הולנאד מנצ'סטר סיטי
רודיגר ריאל מדריד הולנאד מנצ'סטר סיטי
מנע מכוכב סיטי לבוא לידי ביטוי. רודיגר מול הולנאד
(צילום: Thomas COEX / AFP)
בצד השני, מאמן ריאל קרלו אנצ'לוטי היה מרוצה, למרות שקבוצתו לא הצליחה לנצח בביתה: "אנחנו יוצאים מהמשחק הזה עם תחושות טובות. שיחקנו היטב, נלחמנו - אולי אפילו הגיע לנו לצאת עם ניצחון. אני מרוצה. אני חושב שריכזנו את מירב המאמצים שלנו בין הקישור להגנה, כדי למנוע מדה בריינה וגונדואן לנצל את המרווחים. קרוס ומודריץ' עשו זאת היטב".
על הסיכויים לקראת הגומלין אמר האיטלקי: "אחרי שהם הבקיעו, שיחקנו מצוין והגענו ללא מעט הזדמנויות. זה נותן לנו הרגשה טובה מאוד לקראת המפגש איתם בשבוע הבא, אבל נצטרך לשחק באותה צורה".