ריאל מדריד לא עוצרת. אתמול (שבת) גברה 1:3 על סביליה, נותרה בלתי מנוצחת בליגה הספרדית ופתחה פער של 6 נקודות על פני ברצלונה בפסגה.
גם היעדרותו של זוכה כדור הזהב הטרי, קארים בנזמה, לא הפריעה לחבורה של קרלו אנצ'לוטי. הבלאנקוס חגגו משני בישולים של ויניסיוס ג'וניור ללוקה מודריץ' (5) ולוקאס ואסקס (79), פדריקו ואלוורדה קינח (81) בשער אדיר. "זו כנראה הקבוצה הטובה ביותר שאימנתי, אולי הטובה ביותר", הודה אנצ'לוטי. "אני אוהב לאמן את השחקנים האלה כי יש להם אמון מלא במה שאנחנו עושים".
3 צפייה בגלריה
ואלוורדה
ואלוורדה
הקשר הטוב בעולם? ואלוורדה חוגג את השער השלישי של ריאל
(צילום: AFP)
"כמו רעם": שער ה"מארקה"
"המסיבה האינסופית": שער ה"אס"
על הפציעה של בנזמה, שמנעה ממנו לשחק אתמול, אמר המאמן: "קארים מאוד חשוב עבורנו. העובדה שהצלחנו להחליף שחקן כל כך חשוב כמוהו במישהו אחר - ושהקבוצה תמשיך לשחק נהדר - זה אומר אמור על הסגל הבריא שיש פה". לאחר מכן אישר אנצ'לוטי כי בנזמה יחזור להרכב כבר במשחק ביום שלישי מול לייפציג בליגת האלופות. "אני לא מודאג ממנו", הוסיף. "יש לו מוטיבציה גם אחרי הזכייה בכדור הזהב".
אגב, לפני המשחק, בנזמה קיבל כבוד שלא נראה בסנטיאגו ברנבאו מאז ימי כריסטיאנו רונאלדו, כשהצרפתי הציג לראווה את הפרס בו זכה השבוע. בנוסף, טיבו קורטואה הצטרף לחלוץ עם פרס שוער השנה בעולם.
3 צפייה בגלריה
ואלוורדה
ואלוורדה
איך עוצרים אותו? ואלוורדה
(צילום: AP)
"אנחנו מאוד שמחים", אמר שוער ריאל מדריד בסיום. "המחצית הראשונה הייתה בשליטה שלנו, אבל היה חסר לנו את השער השני כדי להיות רגועים יותר. אנחנו יודעים שסביליה היא קבוצה מצוינת. בסוף הם עוד היו יכולים להשוות, עם קצת יותר מזל. למזלנו התעוררנו וכבשנו שני שערים נהדרים. היו הרבה דברים שנצטרך עוד לשפר. התחלנו את המחצית השנייה לא טוב. איבדנו כמה כדורים והחמצנו מסירות פשוטות. זה נתן להם תקווה, אבל בעזרת החילופים החזרנו את השליטה במגרש".
ועדיין, האירוע הגדול של המשחק הוא כמובן השער של ואלוורדה, שהמשיך בתקופה הנהדרת שלו וכבש משחק שלישי ברציפות בבעיטה מחוץ לרחבה. בספרד החמיאו לו, "נכון להיום מדובר בקשר הטוב בעולם", כתב העיתונאי תומאס רונצ'רו. ב"אס" פירגנו אף הם: "השער של פדה יצירת אמנות, צריך לשלוח אותו למוזיאון בברנבאו". ב"מארקה" התייחסו יותר לשליטה האבסולוטית של ריאל העונה בליגה הספרדית: "היא פשוט כמו רעם".
3 צפייה בגלריה
בנזמה
בנזמה
בנזמה עם כדור הזהב בברנבאו. יחזור מול לייפציג
(צילום: EPA)
אגב, גם קורטואה המשיך באותו הקו, רק עם חצי חיוך: "איך עוצרים את הבעיטות של ואלוורדה? אתם שואלים את האדם הלא נכון, אני גם סובל ממנו באימונים. בתחילת העונה אמרנו לו שהוא צריך לבעוט יותר במשחקים".