משחקי שמינית גמר הגביע באנגליה הושלמו הלילה (רביעי) בסופם נקבע כי ליברפול ומנצ'סטר יונייטד ייפגשו למשחק ענק בשלב רבע הגמר אחרי ניצחונות על סאות'המפטון ונוטינגהאם פורסט (בהתאמה).
ליברפול המשיכה את הריצה הלא נורמלית שלה מאז ההפסד במשחק העונה לארסנל (חמישה ניצחונות ברציפות), עם 0:3 על סאות'המפטון, כאשר בדומה לגמר הגביע השבוע נגד צ'לסי נטלו חלק במשחק לא פחות משמונה שחקנים מהאקדמיה (עד גיל 20).
4 צפייה בגלריה
לואיס קומאס חוגג עם הקפטן ואן דייק
לואיס קומאס חוגג עם הקפטן ואן דייק
לואיס קומאס חוגג עם הקפטן ואן דייק
(צילום: Paul ELLIS / AFP)
4 צפייה בגלריה
ג'יידן דאנס
ג'יידן דאנס
צמד חלומי לנער. דאנס
(צילום: Justin Setterfield/Getty Images)
בסמוך לסיום המחצית הראשונה היה זה לואיס קומאס בן ה-18 שכבש את ה-0:1 בהופעה הראשונה שלו בקבוצת הבוגרים של המועדון, כאשר בובי קלארק בן ה-19 היה חתום על הבישול.
במחצית הקפטן ורג'יל ואן דייק הוחלף על מנת לקחת קצת מנוחה אחרי 120 הדקות שרשם בגמר גביע הליגה, אבל החבר'ה הצעירים הסתדרו כשבדקות ה-73 וה-88 היה זה ג'יידן דאנס (19) שכבש צמד וקבע את תוצאת המשחק - 0:3. עד כמה האדומים בסגל חסר? בדקה ה-78 עלה טריי ניוני בן ה-16 למשחק והפך לשחקן ליברפול הצעיר ביותר אי פעם במשחקי הגביע.
הקבוצה של אריק טן האח נזקקה ללא פחות מ-89 דקות והרבה יזע ועצבים על מנת להכריע 0:1 את קבוצת התחתית של נוטינגהאם פורסט, כשקאסמירו גאל את השדים האדומים עם דחיקה מדויקת מכדור נייח.
4 צפייה בגלריה
קאסמירו חוגג
קאסמירו חוגג
הציל. קאסמירו חוגג
(צילום: Reuters/Jason Cairnduff)
צ'לסי התאוששה מהתבוסה הכואבת בגמר גביע הליגה עם 2:3 דרמטי על לוטון, משער של קונור גאלגר בתוספת הזמן (90+1). עוד לפני כבשו לבלוז ניקולס ג'קסון (15) ומיכאילו מודריק (37). מתיאו ג'וזפה בלט אצל המפסידה עם צמד (8, 59). ברבע הגמר תנסה הקבוצה מלונדון לחלוף על פני מוליכת הצ'מפיונשיפ, לסטר.
במפגש נוסף על טהרת הפרמייר-ליג ניצחה וולבס את ברייטון 0:1 משער של מריו למינה בדקה השנייה, ותתמודד בשלב הבא נגד קובנטרי.

שלושער לאוסימן ב-1:6 של נאפולי על ססואולו

היא כבר לא תחזור למאבק האליפות אבל הערב, רשמה נאפולי ניצחון מוחץ ומנחם במיוחד – 1:6 על קבוצת התחתית ססואולו, ושברה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות.
דווקא המארחת מהמקום ה-18 בסרייה א' הייתה ראשונה להבקיע מרגלו של אורוש ראצ'יץ', אבל אז הגיעה המענה בדמות שוויון של אמיר רחמאני (29), שלשוער של ויקטור אוסמן בתוך 16 דקות (31, 41, 47) וצמד של חביצ'ה קבראצחילה (51, 75). הגיאורגי גם חתום על הבישול לשער השלישי של הכוכב הניגרי.
אחרי 26 מחזורים בסרייה א' מדורגת נאפולי במקום התשיעי, ססואולו שעבורה זהו ההפסד מספר 16 העונה, מדורגת מתחת לקו האדום עם 20 נקודות.
4 צפייה בגלריה
לאטרו חוגג עם חבריו
לאטרו חוגג עם חבריו
לאוטרו חוגג עם החברים עוד ערב מושלם
(צילום: Marco Luzzani/Getty Images)
מוליכת הליגה, אינטר, סימנה עוד 'וי' בדרך לתואר האליפות המסתמן עם ניצחון שמיני ברציפות בליגה (11 בכל המסגרות) – 0:4 על אטאלנטה מהמקום החמישי. כבשו לנראצורי: מטאו דמיאן (26), לאוטרו מרטינס (45+2), פדריקו דימארקו (55) ודויד פראטזי (72).
בסיום המשחק רחוקה הקבוצה של סימונה איזאגי (מקום 1, 69 נקודות) כדי 13 נקודות מהדולקת אחריה, יובנטוס (56 נקודות).