בקמפיין מוקדמות המונדיאל של דרום אמריקה, ברזיל נמצאת במצב לא טוב, כשבתום שישה משחקים היא עם ניצחון בודד ובמקום השישי בלבד. אתמול (שבת) היא השיגה ניצחון חוץ מרשים, 0:1 על אנגליה, בהופעת הבכורה של המאמן החדש דוריבל ג'וניור, כאשר מי שגנב את ההצגה היה אנדריק בן ה-17.
החלוץ שמשחק בפלמייראס וצפוי להצטרף בקיץ הקרוב לריאל מדריד עלה כמחליף בדקה ה-71 ותשע דקות לאחר מכן כבש לזכות הסלסאו את השער שניצח להם את המשחק, אחרי שדחק מקרוב כדור שנהדף על ידי ג'ורדן פיקפורד בעקבות בעיטה של ויניסיוס.
1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ברזיל אנדריק
שחקן נבחרת ברזיל אנדריק
כבש תשע דקות אחרי שנכנס כמחליף. אנדריק
(Catherine Ivill/Getty Images)
מדובר בסך הכל בהופעה השנייה של ילד הפלא בנבחרת הבוגרת של ברזיל, אבל הוא כבר הספיק לרשום שני ציוני דרך מרשימים. ראשית, בגיל 17 ו-246 ימים הוא הפך לשחקן הצעיר ביותר אי פעם שכובש שער במשחק בינלאומי בוומבלי. בנוסף, הוא הפך לשחקן הצעיר ביותר שכובש עבור הסלסאו מאז רונאלדו האגדי.
כאמור, אנדריק צפוי להצטרף בסוף העונה לריאל מדריד, ובסיום המשחק כבר קיבל מחווה ממי שצפוי להיות חברו לקבוצה - ג'וד בלינגהאם. האנגלי, שרושם עונה נפלאה בבלאנקוס, ניגש אל החלוץ הצעיר וסטר לו קלות, בחיבה, ולאחר מכן חיבק אותו.
אנדריק היה נרגש בסיום: "אני לא אחד שמרבה לבכות, אני משתדל להתאפק - אבל זה היה משהו מאוד מיוחד. אני מאושר. אין ספק שזו הרגשה מיוחדת - אני עדיין מנסה לעכל אותה".