גם אחרי ניצחון שקטע רצף של שני הפסדים רצופים בכל המסגרות, לא שקט בכוכב האדום בלגרד. ה-0:1 הביתי על ראדניצ'קי אתמול (שבת) לא עשה רושם על אוהדי הקבוצה, ששרקו בוז בסיום לברק בכר והשחקנים, רגע לפני משחקם ברביעי מול יאנג בויז בליגת האלופות.
"האמת, הקהל צודק", אמר בכר בסיום המשחק. "אנחנו חייבים להשתפר, זה ברור לנו ואנחנו מתכוונים לעשות זאת. אנחנו צריכים לדעת לסיים משחקים בצורה קלה יותר, כי זה לא עושה לנו טוב ללב".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
מבין את האוהדים. בכר
(צילום: Dragan Tesic/Crvena zvezda)
מרקו איבניץ' כבש כבר בדקה ה-13 את השער הבודד לאלופה הסרבית, שבעטה 26 פעמים לשער היריבה, אבל הרבתה להחמיץ. "יכולנו לכבוש עוד, אבל הכי חשוב בסוף זה הניצחון", המשיך בכר. "אנחנו לא מספיק חדים לאחרונה, לכן היה חשוב להחזיר את הביטחון. אנחנו עובדים קשה, מנסים דברים שונים כשלפעמים הם לא עובדים. בכל מקרה, אני מאמין שניראה טוב יותר ביום רביעי".
ואכן, גם בכר יודע כי כל דבר מלבד ניצחון מול השווייצרים - יגרור לביקורת קשה אף יותר. "לשם הפנים שלנו. זו ליגת האלופות, אני מצפה לאצטדיון מלא ומשחק יוצא דופן. נצטרך להתעלות לרמה הזאת. נהיה חייבים להשתפר", סיכם בכר.
2 צפייה בגלריה
גלזר
גלזר
ברביעי משחק קריטי מול יאנג בויז. גלזר
(צילום: Michael Regan/Getty Images)
התקשורת הסרבית לא חסכה ביקורת מהקבוצה. "אוהדי הכוכב האדום צודקים, זה באמת לא בריא ללב לראות את הקבוצה ככה", נכתב ב"מונדו". ב"קוריר" כתבו: "עוד משחק, עוד יכולת לא מרשימה". ב"אינפורמר" ציינו כי "הכוכב האדם שוב לא הרשימה ןהשיגה שלוש נקודות קשות. בכר בחר שחקנים להרכב שנראה כאילו הם רק מחפשים שהמשחק ייגמר".
בנוסף, צוין כי הניצחון המינימלי מעלה תהיות לגבי ההמשך: "היכולת הזכירה את הכוכב שהפסידה בשני המשחקים בליגה הסרבית, ולא את זו שהוליכה מול מנצ'סטר סיטי. אם היא מתקשה מול ראדניצ'קי, מה יהיה בהמשך?".