יום של זעזועים בפרמייר-ליג: צ'לסי הודיעה הערב (ראשון) על פיטוריו של המנג'ר גרהאם פוטר. מוקדם יותר היום, לסטר הודיעה על פיטוריו של ברנדן רוג'רס.
פוטר הגיע לצ'לסי בספטמבר האחרון במקום תומאס טוכל. הבלוז שילמו לברייטון כ-20 מיליון ליש"ט תמורתו אבל הוא לא סיפק את הסחורה. הבלוז ביזבזו העונה 611 מיליון אירו, והביאו בין היתר את כוכב נבחרת ארגנטינה אנסו פרננדס (121 מיליון אירו) והכישרון האוקראיני מיכאילו מודריק (שעלה כ-100 מיליון אירו), אבל לא הצליחו להתרומם - בליגה הם התדרדרו למקום ה-11. בליגת האלופות דווקא הולך לצ'לסי טוב והיא הצליחה להעפיל לרבע הגמר, אבל על הקווים יעמוד מנג'ר אחר.
1 צפייה בגלריה
מאמן צ'לסי גרהאם פוטר
מאמן צ'לסי גרהאם פוטר
גרהאם פוטר. סיים את תפקידו
(AFP)

ברנדן רוג'רס פוטר מלסטר

מוקדם יותר היום, לסטר הודיעה על פיטוריו של ברנדן רוג'רס. רוג'רס מונה למאמן לסטר בפברואר 2019 ובעונת 2020/21 הצליח להוביל אותה למקום החמישי, באותה עונה הקבוצה זכתה גם בגביע האנגלי. בעונה שעברה סיימה הקבוצה במקום השמיני. אולם העונה הדברים פחות מצליחים לקבוצה והיא החליטה להיפרד מהמנג'ר בן ה-50. עוזרו אדם סאדלר יהיה המנג'ר הזמני וידריך את לסטר במשחק הקרוב מול אסטון וילה
"ההישגים של ברנדן רוג'רס מדברים בעד עצמם", נכתב בהודעה של לסטר, "חווינו רגעים מדהימים תחת רוג'רס ואנחנו תמיד נהיה אסירי תודה על תרומתו למועדון".
פורסם לראשונה: 16:59, 02.04.23