ה-1:1 הביתי של אינטר מיאמי הלילה (בין חמישי לשישי) במשחק ידידות מול ניואלס אולד בויס היה יותר מסתם משחק עבור לאו מסי. זו הייתה הפעם הראשונה אי פעם שהסופרסטאר הארגנטינאי בן ה-36 שיחק מול קבוצת נעוריו, אותה הוא אהד בילדותו ובמדיה שיחק מ-2000 עד 2005 לפני שעבר לברצלונה. מי שהתרגשו מהמעמד אף יותר ממסי הם שחקני היריבה, שלאחר שריקת הסיום עמדו בתור כדי להצטלם עם הכוכב שלהם.
עוד לפני המשחק, הודיע לואיס סוארס כי הוא מתכוון לפרוש במדי אינטר מיאמי, אצלה הוא חתם בדצמבר. "אינטר מיאמי תהיה הקבוצה האחרונה שלי בקריירה", שיתף החלוץ בן ה-37, "אני אפרוש כאן. לא יודע עוד מתי, אבל ההחלטה שזאת תהיה התחנה האחרונה שלי היא סופית". האורוגוואי האגדי חתום בקבוצה עד דצמבר 2024 עם אופציה לשנה נוספת.
2 צפייה בגלריה
אסטבן פרננדס ופרנקו דיאס עם מסי
אסטבן פרננדס ופרנקו דיאס עם מסי
התרגשו מהמעמד. אסטבן פרננדס ופרנקו דיאס לצד מסי
(צילום: Rich Storry / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
2 צפייה בגלריה
סוארס
סוארס
אינטר מיאמי תהיה קבוצתו האחרונה. סוארס
(צילום: AP Photo/Rebecca Blackwell)
סוארס פתח הלילה לצד ג'ורדי אלבה ומסי, שחזר להרכב מיאמי לאחר שהתאושש מהפציעה במפשעה שגרמה לו להחמיץ את משחק הידידות בהונג קונג מוקדם יותר החודש ולעלות מהספסל מול ויסל קובה ביפן. הוא הוחלף בדקה ה-60, מה שהיה מתוכנן מראש. "מסי החלים לגמרי", אמר בסיום מאמן מיאמי טאטה מרטינו. "אנחנו מחזירים אותו לאט לאט כי הרעיון הוא שהוא יגיע מוכן לעונה".
סוארס ואלבה גם ירדו לספסל בחצי השני, בדקות ה-60 וה-71 בהתאמה, ואת שער היתרון של אינטר מיאמי העניקו לה מחליפיה, כשרוברט טיילור בישל לשניידר בורגלין מהקרן. בדקה ה-83 הגיע השוויון מרגליו של פרנקו דיאס, גם הוא מחליף, שהפציץ לפינה הימנית התחתונה מלב הרחבה.
בכך, סיימה אינטר מיאמי את מסע ההכנה שלה לעונת 2024 של ה-MLS עם נתון עגום במיוחד של ניצחון אחד בשבעה משחקים (1:4 על על כוכבי הונג קונג), לצד שלוש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים (שניים מהם בסעודיה). מיאמי תתחיל את עונת ה-MLS הקרובה באצטדיון הביתי כשתארח ב-22 בפברואר את ריאל סולט לייק.