האם אחרי מעברו של דניאל פרץ לבאיירן מינכן, עוד שחקן ישראלי בדרך למועדון פאר? באנגליה מדווחים כי שלוש מהקבוצות הגדולות ביותר בפרמייר-ליג - ליברפול, מנצ'סטר יונייטד וארסנל - מגלות עניין באוסקר גלוך ואף שלחו סקאוטים על מנת לעקוב אחרי קשר נבחרת ישראל בשני משחקיה שנערכו בשבוע שעבר נגד רומניה ובלארוס במסגרת מוקדמות היורו.
"בדיילי מייל" וב"סאן" נטען כי למרות שהקשר נרכש רק לפני חצי שנה בידי זלצבורג ממכבי ת"א תמורת 6 מיליון אירו, הן מעוניינות לנסות להחתימו בהקדם, כאשר מנצ'סטר יונייטד, שמתקשה להבקיע שערים בפתיחת העונה, "מגלה מוטיבציה לפתות את הנער לעבור צפונה כבר בחלון ההעברות הקרוב. רק בינואר האחרון הוא עבר לאוסטריה, אבל נראה שהקשר הצעיר עשוי לתכנן מעבר נוסף בקרוב, כששלוש היריבות מהפרמייר-ליג שלחו סקאוטים לצפות בו".
1 צפייה בגלריה
גלוך
גלוך
בדרך לאחת מענקיות הפרמייר-ליג? גלוך
(צילום: EPA/Robert Ghement)
בדיווח התייחסו ליכולת המצוינת שגילה גלוך ביורו הצעירות האחרון, בו הגיעה נבחרת ישראל עד גיל 21 לחצי הגמר, כאשר הקשר נבחר לשחקן המצטיין בניצחון על צ'כיה במשחק האחרון של שלב הבתים. עוד צויין, כי לפני שעבר לזלצבורג גם ברצלונה גילתה בו עניין, וצירפו את הדברים שאמר אז: "התרגשתי מאוד כשברצלונה גילתה בי העניין, אך ההצעה שלה הגיע מאוחר, אחרי שכבר סגרתי עם זלצבורג. אני חושב שעשיתי את ההחלטה הנכונה".
מאז תחילת העונה בליגה האוסטרית ערך גלוך שמונה הופעות במדי זלצבורג, במהלכן כבש שער אחד והוסיף שלושה בישולים. בסך הכל, יש לו שלושה שערים במדי אלופת אוסטריה מאז הצטרף אליה, כאשר לפני כן שיחק 25 פעמים במדי מכבי ת"א, בה כבש שבעה שערי ליגה.