האם אנחנו בדרך לקרב איגרוף בין שניים מכדורגלני עבר גדולים? על פי דיווח ב'מארקה', וויין רוני שוקל לפנות לקריירת איגרוף, ובקרב הבכורה שלו בזירה הוא עשוי לפגוש את לא אחר מאשר זלאטן איברהימוביץ'.
השמועות על כך שרוני, מלך שערי מנצ'סטר יונייטד בכל הזמנים - שפוטר בתחילת החודש שעבר ממשרת האימון בבירמינגהאם - יפנה לקריירת איגרוף, עלו בתקופה האחרונה, אך הוא אמר שהוא מעוניין להמשיך בקריירת האימון. עם זאת, קייל 'קאלה' סאורלנד, שמארגן קרבות איגרוף, טען כי הוא שוחח עם האנגלי, וכי זו אכן אפשרות שהוא ילבש את הכפפות כבר בעתיד הקרוב.
2 צפייה בגלריה
רוני
רוני
ילבש את כפפות האיגרוף? רוני
(צילום: George Wood/Getty Images)
2 צפייה בגלריה
ייפגשו בקרוב בזירה? זלאטן עם וויין רוני
ייפגשו בקרוב בזירה? זלאטן עם וויין רוני
ייפגשו בקרוב בזירה? זלאטן עם וויין רוני
(צילום: רויטרס)
רוני חוטף נוקאאוט באימון ביתי
ב'מארקה' כאמור נטען כי ישנו תכנון לפנות לזלאטן, ששיתף פעולה עם רוני במנצ'סטר יונייטד בעונת 2016/17, שיהיה יריבו של האנגלי בקרב הבכורה שלו בזירה. כמו כן, צוין כי ישנם מאמצים לארגן קרב בין רוני לבין אושיית הרשת והמתאגרף ג'ייק פול.
וויין רוני ידוע כחובב איגרוף גדול, ואף ערך לא מעט קרבות חובבים בתקופתו ככדורגלן. ב-2015 פורסם סרטון, שהפך מהר מאוד לוויראלי, בו הוא נראה מתאמן עם אקס אחר של השדים האדומים, פיל בארדסלי, שהסתיים בנוקאאוט של האחרון לרוני.
בריאיון לאתר 'טוקספורט' טען סאורלנד כי רוני השתעשע בעבר ברעיון להפוך למתאגרף: "ב-2022 הוא שלח לי הודעה בה כתב: 'מה דעתך לארגן לי קרב איגרוף? אני חושב שזה יוכל להכניס הרבה כסף'. הוא קיים כבר כמה קרבות חובבים בעבר, והוא בנוי בצורה מתאימה לכך. הוא יכול לעשות את המעבר הזה ולהיות די מצליח".
רוני, כאמור, הוא מלך השערים של מנצ'סטר יונייטד בכל הזמנים עם 253 כיבושים. הוא זכה עם השדים האדומים חמש פעמים באליפות אנגליה, פעם אחת בגביע האנגלי ועוד פעם אחת בליגת האלופות. הוא היה גם מלך השערים של נבחרת אנגליה, עד שהארי קיין עקף אותו. יש לו 53 שערים במדים הלאומיים של נבחרת שלושת האריות.