אכזבה בברצלונה לאחר ה-2:2 אמש (ראשון) מול גרנאדה במסגרת המחזור התשיעי בליגה הספרדית. האלופה קיוותה לצאת עם שלוש נקודות ממשחק החוץ מול הקבוצה מהמקום הלפני אחרון, אך חילצה תיקו לאחר שהייתה בפיגור 2:0, ופספסה הזדמנות לעלות למקום השני ולהקטין מחדש את הפער מריאל מדריד שבפסגה לנקודה אחת בלבד.
הקטלאנים לא מתנחמים בכך שהצליחו לחזור מפיגור של שני שערים (בפעם השנייה העונה), וגם לא בעובדה שלאמין ימאל כבש את שער הבכורה שלו והפך לכובש הצעיר ביותר בתולדות לה-ליגה (בגיל 16 ו-57 ימים).
1 צפייה בגלריה
מאמן ברצלונה צ'אבי
מאמן ברצלונה צ'אבי
"שלטנו לחלוטין במשחק". צ'אבי
(Fran Santiago/Getty Images)
"שלטנו לחלוטין במשחק", אמר צ'אבי בסיום. "יצרנו מצבים והגיע לנו לצאת עם יותר מנקודה, אבל שילמנו על הטעויות שעשינו. אנחנו לא יכולים לעלות למגרש כמו שעלינו. הקבוצה שיחקה טוב, אבל היינו צריכים להראות יותר רוח לחימה. התיקו הזה לא מספק אותי". על לאמין ימאל: "אני שמח בשבילו וגאה על השער ההיסטורי שכבש, חבל שזה לא עזר לנו להשיג ניצחון. הוא שיחק טוב מאוד, למרות שלא היה כשיר במאת האחוזים".
האכזבה של המאמן מכך שקבוצתו לא ניצחה הייתה גדולה יותר לאור ההחלטה לפסול את השער שכבש ז'ואאו פליקס בתוספת הזמן, מה שהיה מעניק לבארסה את הניצחון: "כמו שפסלו את השער, כך גם יכלו לאשר אותו. אני חושב שפראן טורס לא היה מעורב במהלך. הכדור גם ככה היה הולך לאותו מקום".
לאמין ימאל התייחס לשער ההיסטורי שכבש: "אני מאוד שמח על זה. זה כבוד גדול בשבילי להיות הכובש הצעיר ביותר בתולדות הליגה הספרדית. ברגע שכבשתי חשבתי על כך שאנחנו רוצים לחזור מפיגור, ופחות על השיא, אבל כן - אני שמח". עוד הוסיף הכישרון הצעיר: "אנחנו מתמודדים עם לא מעט קבוצות קשוחות שמשחקות נגדנו באינטנסיביות ומגנות היטב, אבל אני מאמין שאנחנו נלך ונשתפר וכך גם התוצאות שלנו יהיו טובות יותר".