לתומר חמד יש קבוצה חדשה. אחרי שוולינגטון פיניקס אישרה כי החלוץ עוזב את המועדון ולא ימשיך למרות ההצלחה הגדולה, הוא אישר כי ישחק בעונה הקרובה בווסטרן סידני. ב"פוקס" פורסם לפני כן כי חמד דחה ברגע האחרון הצעה לשוב לישראל בעקבות ההתעניינות מסידני.
"אני מאוד נרגש להצטרף לאחד המועדונים הגדולים באוסטרליה", כתב חמד. "המועדון עשה את הכל כדי להביא אותי ומה שמשך אותי יותר מהכל זה הרצון לזכות בכל התארים ובכך שהם ראו בי כמי שיכול להוביל את הקבוצה להשיג את המטרות בזכות היכולת, הניסיון הרב והאישיות שלי. אני מחכה בקוצר רוח לפגוש את צוות השחקנים והקהל המדהים ולעשות איתם ביחד עונה חלומית".
1 צפייה בגלריה
חמד חוגג
חמד חוגג
תומר חמד
(צילום: gettyimages)
חמד כבש 11 שערים ובישל שלושה נוספים ב-21 הופעות במדי וולינגטון, ואף היה לו חלק חשוב בריצה היפה של הקבוצה (11 משחקים ללא הפסדים). בחמשת המחזורים האחרונים של העונה הוא כבש חמישה שערים. וולינגטון סיימה בסופו של דבר את העונה במקום השביעי, נקודה בלבד מהמקום השישי שמוביל לפלייאוף.
באמצע העשור הקודם ווסטרן סידני הייתה לאחת הקבוצות המובילות בליגה האוסטרלית. ב-2013 זכתה באליפות, ובשתי העונות שלאחר מכן סיימה במקום השני. כמו כן, ב-2014 זכתה בליגת האלופות של אסיה. את העונה האחרונה סיימה במקום השמיני עם שלוש נקודות פחות מוולינגטון. בעבר אימן אותה מרקוס באבל.
פורסם לראשונה: 10:00, 10.07.21