רונלד קומאן הוא מאמן ברצלונה, כרגע ואם לא יקרה משהו באמת מוזר הוא יישאר כך גם עד תום העונה. אבל אם זה היה תלוי רק בז'ואן לאפורטה, נשיא המועדון, והוא היה מוצא מחליף ראוי, ההולנדי היה יושב היום בבית.
רק ב-3 ביוני אישרה ברצלונה שקומאן, שהגיע באמצע עונת 2020/21, ימשיך לעונה נוספת. ב-15 הימים שקדמו להודעה, לאפורטה חיפש לו מחליף.
1 צפייה בגלריה
רונלד קומאן, ז'ואן לאפורטה
רונלד קומאן, ז'ואן לאפורטה
רונלד קומאן, ז'ואן לאפורטה
(צילומים: AFP, gettyimages)
בשבוע שעבר דיבר לאפורטה עם התקשורת בקטאלוניה, ושוב רמז שעתידו של קומאן אינו מובטח. להולנדי נמאס, ובריאיון שנתן במדינתו, אמר: "בשבוע שעבר היה משהו בתקשורת, שאני חושב שלא יכול לקרות. נאמר שלמאמן ברצלונה אין את כל הכוח. לאפורטה מדבר קצת יותר מדי. הוא יכול להגיד לי את הדברים האלה בשיחה פרטית. אני אוהב את זה כשנשיא מועדון מחויב ושואל שאלות. רק שאותן שאלות לא צריכות להישאל דרך התקשורת, זאת בעיה". קומאן הוסיף עוד שמן למדורה: "לאפורטה לא היה חכם בשני מקרים שונים, צריך להגיד את האמת".
ולמרות הכל, קומאן לא רוצה לעזוב, ואף נתן לעצמו מחמאות: "אני פתוח להישארות בברצלונה, סך הכל אני נהנה. בזכותי למועדון יש עתיד". המאמן התייחס בעיקר לשחקנים הצעירים שמקבלים תחתיו צ'אנס, מה שלא קרה אצל קודמיו בתפקיד בשנים האחרונות: "זה לא רק פדרי. יש עוד 5-4 שחקנים בני 19-18 שיהיו משמעותיים מאוד בעתיד הקרוב".