בברצלונה נשמו לרווחה לאחר ה-0:1 הדחוק אמש (ראשון) על סלטה ויגו במחזור השמיני בליגה הספרדית. פדרי כבש את השער היחיד במשחק (17), ולמרות הופעה לא טובה מצד המארחת, והחמצות חוזרות ונשנות מצד סלטה - הצליחו הקטלאנים לשמור על שלוש הנקודות ולחזור לפסגה לקראת הקלאסיקו במחזור הבא.
מי שקיבל לא מעט מחמאות בבארסה היה השוער מארק אנדרה טר סטגן, ששמר על שער נקי ועצר שוב ושוב את שחקני היריבה. מאמן ברצלונה צ'אבי עלה בהרכב מאולתר שכלל את מרקוס אלונסו במרכז ההגנה ואת אלחנדרו באלדה כמגן ימני.
1 צפייה בגלריה
צ'אבי מאמן ברצלונה
צ'אבי מאמן ברצלונה
"חשוב לנצח גם כשלא משחקים טוב". צ'אבי
(צילום: גטי אימג'ס)
"אנחנו חייבים להשתפר", אמר צ'אבי בסיום. "המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה, היינו צריכים להבקיע במהלכה את השער השני ולהרוג את המשחק ובסוף סתם התקשינו. מצד שני, זה גם חשוב מאוד לנצח, אפילו כשלא משחקים טוב".
על היכולת של טר שטגן: "הוא שוער נהדר, וזה חשוב שיש לך שחקני ברמה הזו. הוא הציל אותנו מתיקו או אפילו הפסד". על התקרית עם ראפיניה, שהוחלף על ידי דמבלה בדקה ה-64: "הוא טען שנעשה עליו פנדל ברור וכעס מאוד במחצית. נאלצנו להרגיע אותו".
השוער הגרמני נפגע בגבו, אך בכל זאת השלים 90 דקות והיה משמעותי ביותר עבור ברצלונה במחצית השנייה. בנוסף, התקרב טר שטגן לשיא המועדון של קלאודיו בראבו, שלא ספג במשך 755 דקות ברציפות. שוער בארסה נכון לעכשיו עומד על 624 דקות רצופות ללא ספיגה, ומתקרב לעבר שיאו של הצ'יליאני מ-2015.