אחרי הניצחון הגדול על יובנטוס, המומנטום של נאפולי נגדע עם 1:1 נגד טורניו, שמהווה מעצור צורב במאבק על המקום הרביעי.
האלופה (מקום 7, 44 נקודות) הגיעה אל המחזור ה-27 אחרי שתי הופעות מוצלחות – חגיגת שערים מול ססואולו (0:6) וניצחון על המדורגת שנייה, יובנטוס (1:2), שככל הנראה הוציא אותה ממאבק האליפות. אבל מי שציפה להמשך הדהירה הכחולה, התבדה.
2 צפייה בגלריה
שחקני נאפולי מתוסכלים
שחקני נאפולי מתוסכלים
שחקני נאפולי מתוסכלים
(צילום: EPA/CIRO FUSCO)
על אף משחק הגומלין בליגת האלופות שמצפה לשחקנים של פרנצ'סקו קאלצונה ביום שלישי הקרוב, בברצלונה, הוא עלה למשחק נגד טורינו (מקום 10, 38 נקודות) עם שני הכוכבים הבולטים שלו: ויקטור אוסימן וחביצ'ה קברצחליה, שבדקה ה-61 גם כבש עבור התכולים שער יתרון. אבל האורחת מהצפון לא הרימה ידיים ולאחר שלוש דקות בלבד (64) איזנה מרגליו של אנטוניו סנבריה, בשער שקבע את תוצאת המשחק.
שטוטגרט – אוניון ברלין 0:2 - המחזור ה-25 בגרמניה יצא הערב (שישי) לדרך עם ניצחון לשטוטגרט במשחק הקצוות נגד אוניון ברלין. בדקה ה-19 סירו גירסאי הצרפתי העלה את המארחת ליתרון ראשון וכריס פהריך הכפיל (65) בדרך לניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים. באוניון (מקום 14, 25 נקודות), שסופרת משחק שלישי רצוף ללא ניצחון, אנדרס שייפר הורחק באדום בדקה ה-65.
2 צפייה בגלריה
כריס פהריך שטוטגרט
כריס פהריך שטוטגרט
פהריך סוגר סיפור עבור שטוטגרט
(צילום: ristian Kaspar-Bartke/Getty Images)
במסגרת המשחקים המרכזיים במחזור מחר (שבת), ואחרי שהבטיחה באמצע שבוע את מקומה ברבע גמר ליגת האלופות (בזכות 0:3 על לאציו), תארח באיירן מינכן את מיינץ בתקווה לצמצם בסיום את פיגור 10 הנקודות מהמוליכה באייר לברקוזן. זאת אחרי 2:2 מאכזב נגד פרייבורג במחזור שעבר.
דורטמונד (מקום 4, 44 נקודות), תנסה לחבר ניצחון שני ברציפות נגד ורדר ברמן, ור.ב לייפציג (מקום 5, 43 נקודות) תקווה להתאושש מההדחה הכואבת מליגת האלופות נגד ריאל מדריד (2:1 בסיום שני המשחקים), במשחק הבית נגד דרמשטאדט.