לברצלונה יהיה קשה לזכות באליפות ספרד בפעם השנייה ברציפות, שכן היא נמצאת רק במקום הרביעי אחרי 19 משחקים, כך שלהצלחה בגביע המלך יכולה להיות חשיבות קריטית עבורה העונה. הערב (חמישי), אחרי עוד משחק בו הסתבכה מעבר למצופה, היא עלתה לרבע גמר הגביע בזכות מהפך ו-1:3 על אוניוניסטאס דה סלמנקה.
הקבוצה מהמקום ה-13 בליגה השלישית הגיעה לשמינית הגמר אחרי שבסיבוב הקודם הדהימה בבייתה את ויאריאל בתום דו קרב פנדלים. הערב היא זכתה לארח גם את הקבוצה של צ'אבי, ואף עלתה ליתרון מפתיע בזכות בעיטה מהאוויר של אלברו גומס בדקה ה-31.
3 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים
ברבע הגמר. שחקני ברצלונה חוגגים
(צילום: Angel Martinez/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
באלדה חוגג
באלדה חוגג
הרגיע את צ'אבי. באלדה חוגג
(צילום: Angel Martinez/Getty Images)
אבל ברצלונה, שהגיעה למשחק במצב רוח ירוד אחרי שחטפה 4:1 מריאל מדריד בגמר הסופרקופה ביום ראשון, לא נלחצה - וביצעה מהפך הודות לשערים של פראן טורס בדקה ה-45 וג'ול קונדה ובדקה ה-69. ארבע דקות לאחר מכן הרגיע אלחנדרו באלדה את צ'אבי עם השער השלישי שסגר את הסיפור.
כזכור, גם בסיבוב הקודם פגשה ברצלונה יריבה נוחה בגביע, אז היא הסתפקה ב-2:3 על ברבסטרו מהליגה הרביעית.

נאפולי חגגה בדרך לגמר הסופר קאפ האטילקי

עוד אלופה שחווה עונה קשה היא נאפולי, שנמצאת במקום השמיני בלבד באיטליה לאחר 20 משחקים. הערב אוהדיה קיבלו מעט נחמה, כשנאפולי עלתה לגמר הסופר קאפ האיטלקי אחרי 0:3 על פיורנטינה (שהגיעה בעונה שעברה לגמר הגביע) בסעודיה.
גיבור המשחק היה שחקן הכנף הדי אלמוני אלסיו זרבין, שרשם רק שבע הופעות העונה בליגה. הערב הוא עלה מהספסל בדקה ה-81 ולאחר מכן השלים צמד בתוך שתי דקות (84, 86). עוד לפני כן, ג'ובאני סימאונה העלה את נאפולי ליתרון (22) וג'ונתן איקון החמיץ פנדל בצד השני (44).
3 צפייה בגלריה
אלסיו זרבין
אלסיו זרבין
חילוף מנצצח. זרבין
(צילום: Yasser Bakhsh/Getty Images)
נאפולי תפגוש בגמר את המנצחת במפגש בין אינטר (מחזיקת הגביע) ללאציו (סיימה במקום השני בעונה שעברה), שייערך מחר ב-21:00.