אירוע מכוער נרשם אתמול (שלישי) באצטדיון הוולודרום במארסיי, כאשר מספר מאוהדי פרנקפורט הגרמנית הצדיעו במועל יד במהלך ניצחון קבוצתם 0:1 בבית 4 של הצ'מפיונס.
המועדון הגרמני לא המתין זמן רב והוציא הודעת גינוי רשמית להתנהגות האוהדים: "ההתנהלות האנטישמית של חלק מאוהדי הקבוצה נוגדת את ערכי המועדון. בבדיקה ראשונית הכחיש אחד האוהדים כי הוא עשה זאת, אך המקרה ימשיך להיחקר בצורה מקיפה על ידי המועדון".
2 צפייה בגלריה
אוהדי פרנקפורט
אוהדי פרנקפורט
אוהדי פרנקפורט
(צילום: AFP)
אוהדי פרנקפורט מצדיעים במועל יד במארסיי
אחד האוהדים שהצדיעו במועל יד
גם ראשי ארגון אוהדי הקבוצה התנערו מהתנהגות אותם אוהדים שתועדה: "אנחנו מתביישים בהתנהגות אלה שהצדיעו במועל יד. הם לא חלק מאיתנו, מהמועדון או מהעיר שלנו".
בבית 1, ליברפול רשמה 1:2 דרמטי על איאקס. האנגלים הגיעו לאחר התבוסה 4:1 במחזור הראשון לנאפולי וידעו כי כל תוצאה מלבד ניצחון תסבך אותם במאבק העלייה לשמינית הגמר. שער נגיחה של ג'ואל מאטיפ הקמרוני בדקה ה-89 החזיר מעט את הצבע ללחיים של יורגן קלופ ושחקניו. וירג'יל ואן דייק אמר בסיום: "ספגנו הרבה ביקורת לאחר ההופעה בנאפולי. זה היה הצעד הראשון ואנחנו צריכים להמשיך כך ולהתעלם מרעשים חיצוניים".
2 צפייה בגלריה
ג'ואל מאטיפ שחקן ליברפול
ג'ואל מאטיפ שחקן ליברפול
ג'ואל מאטיפ חוגג את שער הניצחון
(צילום: רויטרס)
קלופ המשיך: "שום דבר לא נגמר, יש לנו פגרה ארוכה ואנחנו צריכים לנתח ולהסיק מסקנות מהמשחק מול איאקס. זה היה מבחן טוב עבורנו, לחצנו אותם לשערם והראינו דברים טובים מול יריבה קשוחה. ספגנו בהזדמנות הראשונה של איאקס במשחק והיינו צריכים להבקיע בשלב מוקדם יותר".
משחקה הבא של ליברפול בפרמייר-ליג יהיה רק ב-1 באוקטובר, בעקבות דחיית המשחק נגד צ'לסי שהיה אמור להיערך ביום ראשון הקרוב, בנוסף לפגרת הנבחרות.