מסתבר שהמעבר של כריסטיאנו רונאלדו למנצ'סטר יונייטד הקפיץ אותו למקום הראשון בטבלת בעל ההכנסות הגבוהות ביותר בכדורגל העולמי - כך על-פי אתר "פורבס".
הפנומן הפורטוגלי אמור להרוויח סכום של 125 מיליון דולר לפני מיסים בעונת 2021/22. לא פחות מ-70 מיליון מתוך ההכנסות יגיעו משכרו הקבוע במנצ'סטר יונייטד וממענק החתימה אותו קיבל. 55 מיליון יהיו רווחים מפרסומות והסכמי חסות שונים.
4 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
עלה לפסגה. רונאלדו
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
נשר למקום השני. מסי
(צילום: AP)
למעשה, רק שלושה ספורטאים פעילים מרוויחים יותר מרונאלדו בכל הקשור להסכמי פרסום: רוג'ר פדרר (90 מיליון), לברון ג'יימס (65 מיליון) וטייגר וודס (60 מיליון). רונאלדו יכול להתהדר בהישג נוסף: הוא עקף את לאו מסי, שירד מקום אחד ברשימה.
הרכש הנוצץ של פ.ס.ז', שסיים חוזה חלומי בברצלונה, צפוי להרוויח 110 מיליון דולר, 75 מתוכם מהמשכורת שיקבל בבירת צרפת. מסי, אגב, כמו שבטח תיארתם לעצמכם, הוא לא השחקן היחיד מפ.ס.ז' בעשירייה הראשונה. ניימאר מדורג שלישי עם רווחים צפויים של 95 מיליון דולר, קיליאן אמבאפה רביעי עם 43 מיליון.
4 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח
מוחמד סלאח
במקום החמישי. סלאח
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
אדן הזאר
אדן הזאר
סוגר את העשירייה. הזאר
(צילום: AFP)
מוחמד סלאח (מופתעים?) חמישי עם 41 מיליון דולר, רוברט לבנדובסקי שישי (35), אנדרס אינייסטה מוויסל קובה היפנית שביעי (35), פול פוגבה שמיני (34), גארת' בייל תשיעי (32) ואדן הזאר סוגר את הטופ-10 עם 29 מיליון דולר.