חתיכת ערב עבר על ברצלונה. שער מטורף של ממפיס דפאיי, שער במספרת של רונלד אראוחו שנפסל, יכולת התקפית נהדרת לצד הגנה פרוצה ו-1:1 מהנה מול אתלטיק בילבאו במשחק גדול.
"יכולתי לכבוש עוד שני שערים", אמר דפאיי בסיום, "שמח מהשער שכבשתי, אבל אני לא יכול לחגוג אותו יותר מדי, כי סיימנו רק בתיקו ולא ניצחנו".
3 צפייה בגלריה
ממפיס בפעולה
ממפיס בפעולה
ממפיס בפעולה
(צילום: גטי אימג'ס)
"ממפיס שחקן נהדר", אמר מאמנו רונלד קומאן, "הוא מהיר, חזק ואפקטיבי. הוא הראה היום למה החתמנו אותו. יש לו אישיות מיוחדת ואופי, הוא יודע לקחת על עצמו אחריות ולעמוד בלחצים. אני לא מופתע מהיכולת שלו, אנחנו מכירים לא מעט זמן".
"אני גאה שיש שחקן כמוהו בקבוצה", הצטרף אנטואן גריזמן למחמאות לדפאיי. "לא שיחקנו כל כך טוב, לחצנו אותם היטב בהתחלה אבל אז נרגענו. אנחנו חייבים להשתפר, זאת רק תחילת העונה ואנחנו יודעים כמה כל משחק הולך להיות קשה".
3 צפייה בגלריה
ממפיס חוגג
ממפיס חוגג
גם גריזמן החמיא לו
(צילום: EPA)
הצל של לאו מסי עדיין מרחף מעל ברצלונה, והמאמן קומאן התייחס גם לזה: "אני לא אוהב לדבר על זה, אבל בכל זאת מדובר בשחקן הכי טוב בעולם, ברור שהיריבות היו מפחדות מאיתנו יותר כשהוא על הדשא. כשיש למסי הזדמנות לכבוש, הוא לא מפספס. אבל אי אפשר להתרכז בעבר ולשנות את זה, הוא כבר לא כאן".
"זה היה משחק מעולה", הוסיף המאמן ההולנדי, "1:1 זאת תוצאה הוגנת, היינו צריכים להיות יותר רגועים ליד השער כדי להשיג את הניצחון. אתלטיק בילבאו היא קבוצה ברמה מאוד גבוהה, ולשחק אצלה בבית זה לא קל. היו לנו הזדמנויות לנצח אבל זה לא קרה, לא ניצלנו אותן". מי שנבחר לאיש המשחק הוא דווקא פרנקי דה יונג, וקומאן החמיא: "הוא היה טוב יותר במחצית השנייה מאשר בראשונה, הוא לחץ אותם היטב. מדובר בשחקן מצוין".
3 צפייה בגלריה
קומאן
קומאן
קומאן: "1:1 זאת תוצאה הוגנת"
(צילום: גטי אימג'ס)
קומאן גילה לתקשורת כי הבלם אריק גרסיה עלה לשחק למרות שזמן קצר לפני ההתמודדות נודע לו כי סבו הלך לעולמו. הבלם הורחק בדקה ה-93 כי היה חייב למנוע שער בטוח. "למרות האובדן, הוא עלה לשחק כמו מקצוען. אנחנו נתמוך בו בכל מה שיצטרך. הכרטיס האדום הוא תוצאה של חוסר מזל".
ברצלונה צפויה לסבול ממצוקת בלמים, לאחר שג'רארד פיקה ירד מהמגרש והוחלף ע"י אראוחו. הקבוצה הודיעה שחומרת פציעתו תתברר בימים הקרובים, אבל ההערכה היא שלא מדובר במשהו חמור שישבית אותו להרבה זמן.