וויין רוני כבר עבר הכל בכדורגל, אבל גם הוא לא היה מוכן לקריאות נגדו מצד אוהדי ברמינגהאם, הקבוצה אליה הגיע באוקטובר. אתמול (שני), במהלך ההפסד באלנד רואד 3:0 ללידס, הקהל האורח - שלא יכול היה לשאת את הבושה - החל לשיר: "וויין רוני, תעוף מהמועדון שלנו". הדבר הפך לוויראלי כל-כך, עד שהרשת התמלאה בציוצים של אוהדים הקוראים למאמן פשוט לעזוב את הקבוצה באופן מיידי. הבוקר הוא כבר נשלח הביתה על-ידי הבעלים.
רוני, שספג עם ברמינגהאם את הפסדה התשיעי ב-15 המשחקים, מחזיק במאזן הגרוע ביותר בצ'מפיונשיפ מאז הצטרף לקבוצה במחזור ה-12 אי שם באוקטובר. אז היא הייתה במקום השישי, כרגע היא מדורגת במקום ה-20 מתוך 24 קבוצות בצ'מפיונשיפ.
2 צפייה בגלריה
רוני
רוני
לאוהדים נגמרה הסבלנות. רוני
(צילום: George Wood/Getty Images)
"אנחנו עוברים תקופה קשה, אי אפשר להתכחש לזה", הודה רוני בסיום. על הקריאות מצד האוהדים נגדו, אמר: "אני לוחם ויודע שדעת הקהל כרגע לא לטובתי".
קריירת האימון של רוני רחוקה שנות אור מזו המצליחה ככדורגלן. זה התחיל בדרבי קאונטי, איתה באפריל 2022 ירד לליגה השלישית בעונה שבה גם הופחתו ממאזנה 21 נקודות בעקבות הליכה לפירוק. המשיך לדי. סי יונייטד מה-MLS שאיתה ניצח 14 משחקים מתוך 53 בשנתיים וכעת הוא נמצא בברמינגהאם.
2 צפייה בגלריה
רוני
רוני
קריירת האימון של רוני רחוקה שנות אור מזו המצליחה ככדורגלן
(צילום: Marc Atkins/Getty Images)
פורסם לראשונה: 06:00, 02.01.24