מקרה ביזארי באיטליה. נאפולי, שחווה עונה לא טובה לאחר האליפות ההיסטורית בשנה שעברה, רשמה בשבת את הפסדה הרביעי בששת המשחקים האחרונים כשנוצחה 2:0 ברומא. המאמן, וולטר מצארי, דיבר ארוכות בעמדת הריאיונות בסיום המשחק, באוטובוס הקבוצה לא הבחינו בהיעדרו - ונסעו בלעדיו. מצארי עשה את הדרך חזרה מבירת איטליה לדרום המדינה (200 ק"מ) במונית.
בתקשורת האיטלקית עסקו בהרחבה במקרה, ובחלק מהפרשנויות נטען כי הוא שופך אור על ההתנהלות של נאפולי העונה. בחלק מהאתרים טענו כי המאמן "ננטש" לאחר שהספיק כבר להסתכסך עם גורמים במועדון, ביניהם הבעלים אאורליו דה לאורנטיס.
1 צפייה בגלריה
מאמן נאפולי וולטר מצארי
מאמן נאפולי וולטר מצארי
ננטש בכוונה? וולטר מצארי
(EPA/CESARE ABBATE)
מצארי בן ה-62 מונה למאמן הקבוצה במהלך העונה לאחר פיטוריו של רודי גרסיה, שהתקשה לשחזר את הישגיו של לוצ'יאנו ספאלטי - שעזב הקיץ וחתם בנבחרת איטליה. זו הקדנציה השנייה שלו בנאפולי, לאחר שעמד אצלה על הקווים בשנים 2009-2013. בנוסף, הוא אימן גם עונה אחת באינטר (2013/14).
בנאפולי היו מאוכזבים מאוד לאחר ההפסד לקבוצה של מוריניו, אותו סיימו בתשעה שחקנים לאחר שמתאו פוליטאנו ו-ויקטור אוסימן הורחקו. האלופה הפסידה עד כה שש פעמים והיא נמצאת כעת במקום השביעי בסריה A, ונכון לעכשיו היא אפילו לא נמצאת במקום המוליך לאחד המפעלים האירופיים בעונה הבאה.
כאמור, נאפולי מתקשה לשחזר את היכולת מהעונה הקודמת, בה זכתה באליפות ראשונה אחרי 33 שנה - מאז הימים בהם כיכב דייגו מראדונה במועדון.