סרחיו ראמוס חזר אתמול (ראשון) לסנטיאגו ברנבאו לראשונה מאז שעזב את ריאל מדריד ב-2021, ואיתו הצליחה סביליה לשמור על 0:0 מול מוליכת הליגה הספרדית במשך 81 דקות. אבל אז לוקה מודריץ', שעלה מהספסל רק שש דקות לפני כן, השתלט על כדור שהורחק לא טוב מהרחבה, עבר את השומר שלו בנגיעה הראשונה ובשנייה ירה ימין לקורה ופנימה את שער הניצחון.
ריאל, שנמנעה מתיקו שני ברציפות אחרי ה-1:1 מול ראיו וייקאנו במחזור הקודם, הגדילה את הפער מברצלונה לשמונה נקודות. ג'ירונה תוכל לצמק את הפער מהבלאנקוס לשש נקודות אם תנצח הערב (22:00) את ראיו.
3 צפייה בגלריה
מודריץ'
מודריץ'
שער ניצחון גדול. מודריץ' חוגג
(צילום: AP Photo/Manu Fernandez)
חוזהו הנוכחי של מודריץ' בן ה-38, שפתח רק ב-11 משחקי ליגה העונה, מגיע לסיומו בקיץ הקרוב, והירידה במעמדו הובילה לספקולציות שהוא עשוי לבחור להמשיך הלאה אחרי 12 שנים מלאות תארים במדריד.
"זה הגיע לו היום", אמר בסיום קרלו אנצ'לוטי, שסופג ביקורות על הספסול של הקשר הקרואטי גם כשג'וד בלינגהאם חסר. "קשה לי להשאיר אותו על הספסל, כי הוא סמל ודוגמא למופת עבור כל השחקנים, עבור כולנו. אבל הערב הוא תרם הרבה מאוד כשהוא עלה מהספסל, הביא רעננות, וזה עזר לו לכבוש את השער הזה".
אנצ'לוטי נשאל בנוגע להמשך דרכו של מודריץ', וטען ש"הסיטואציה שלו זהה לזו של טוני קרוס ונאצ'ו. זה בידיים שלו. מה שהוא יחליט, זה מה שיקרה. הוא מאוד אינטליגנט, הוא יודע בסדר גמור מה שהוא צריך לעשות".
3 צפייה בגלריה
אנצ'לוטי ומודריץ'
אנצ'לוטי ומודריץ'
"קשה לי להשאיר אותו על הספסל". אנצ'לוטי ומודריץ'
(צילום: AP Photo/Manu Fernandez)
מודריץ' זכה ב-24 תארים עם ריאל, כולל חמש פעמים בליגת האלופות, אך העונה ניצבת בפניו תחרות קשה מאוד על מקום במרכז השדה של הבלאנקוס מצד הצעירים ג'וד בלינגהאם, אדוארדו קמבינגה, פדריקו ואלוורדה ואורליאן צ'ואמני, כמו גם טוני קרוס, שנמצא אולי בכושר הטוב ביותר בקריירה שלו.
"עברתי את זה בשנה האחרונה של הקריירה שלי (כשחקן)", הוסיף המאמן האיטלקי, "אני מבין שלפעמים הוא יכול להיות קצת עצוב (על רקע הספסול שלו), אבל זה ממש לא הסוף מבחינתו. כל העולם חושב שהקריירה שלו עומדת להסתיים, אבל הוא רואה את זה אחרת - ובצדק. יש לו עדיין את הרגליים הקלות ואת האנרגיות, זה לא הסוף. תסתכלו עליו, הוא הוא לא נראה כמו שחקן בן 38".
3 צפייה בגלריה
ראמוס ומודריץ'
ראמוס ומודריץ'
שתי אגדות של ריאל. ראמוס ומודריץ'
(צילום: EPA/Javier Lizon)
מודריץ' עצמו ריגש את אוהדי ריאל לא רק עם השער שכבש, אלא גם לאחר המשחק, כשהוא החליף חולצות עם ראמוס. "הוא אח שלי", אמר הקרואטי, "אנשים תמיד שופטים אותנו לפי הגיל שלנו אבל הרמה שלו פשוט יוצאת מן הכלל. אהבתי לראות אותו היום, וגם דיברתי איתו אתמול. הוא היה מאוד נרגש. הוא אגדה".