אתלטיקו מדריד ספגה אמש (רביעי) עוד הפסד - הפעם 1:0 למאיורקה. היא נמצאת במקום השישי בליגה הספרדית, רחוקה 13 נקודות מברצלונה הראשונה. מליגת האלופות היא הודחה כאמור בצורה מביכה לאחר שסיימה במקום האחרון בבית שלה, וסיימה את דרכה באירופה.
כל זה הוביל לדיווח דרמטי הבוקר של העיתונאי האיטלקי ניקולו סקירה כי הנהלת אתלטיקו שוקלת להיפרד מהמאמן האגדי שלה, כאשר המועמדים להחליפו הם לואיס אנריקה ומאוריסיו פוצ'טינו. סימאונה מאמן את אתלטיקו מדריד מדצמבר 2011, וזכה איתה בשתי אליפויות, פעמיים בליגה האירופית ופעמיים בסופרקאפ האירופי. בעיתון הצרפתי "לאקיפ" פורסם כי סימאונה הוא המאמן היקר ביותר בעולם, עם משכורת שמגיעה ל-43 מיליון אירו בעונה.
1 צפייה בגלריה
מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה
מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה
דייגו סימאונה. המצב נראה רע
(AP)
אתלטיקו מדריד לא ניצחה כבר חמישה משחקים ברציפות, ויחד עם ההדחה מאירופה אפשר לומר שהיא נמצאת במשבר גדול. סימאונה עצמו אמר אחרי ההפסד אמש: "אני מנסה למצוא פתרונות למצב של הקבוצה, זה לא קל. אני מקווה שאחרי המונדיאל המומנטום ישתנה, אבל זה יהיה קשה". המאמן אף העביר ביקורת על שחקניו: "לא ראיתי קבוצה שבאה לנצח, ולא אהבתי את זה".
הקשר קוקה גיבה את המאמן שלו: "אני מאמין בסימאונה, אם היו לשחקני הקבוצה ספקות לגביו אז לא היינו עולים לשחק. אנחנו נמצאים בתקופה קשה, כולנו צריכים לעבוד קשה ולנסות לצאת מזה ביחד, לשנות את המצב הזה אחרי פגרת המונדיאל".
בעיתון הספרדי "אס" ביקרו קשות את היכולת של הקבוצה: "היא לא לוחצת, לא רצה כמו פעם, כל הקבוצה נראית כבויה ולא משנה מי היריבה שנמצאת על המגרש, אם זאת קלאב ברוז' או מאיורקה, אם זה בליגת האלופות או בליגה הספרדית. אתלטיקו נראית כמו קבוצה שנגמר לה האוויר".