אבל באנגליה: החלוץ האגדי טרבור פרנסיס מת היום (שני) בגיל 69 אחרי דום לב. פרנסיס היה הכדורגלן הראשון שעלה יותר ממיליון פאונד כאשר ב-1979 הוא עבר בירמינגהם סיטי לנוטינגהאם פורסט של בריאן קלאף.
פרנסיס זכה עם נוטינגהאם פורסט פעמיים ברציפות בגביע אירופה לאלופות (היום ליגת האלופות) ב-1979 וב-1980. הוא אף כבש את שער הניצחון בגמר 1980 מול מאלמו. ב-1970, כשהוא בן 16 בלבד, ערך פרנסיס את הופעת הבכורה שלו בבירמינגהאם, שיא שנשבר ע"י ג'וד בלינגהאם. הוא כבש במדיה 133 שערים ב-330 הופעות לפני שנרכש ע"י נוטינגהאם פורסט.
3 צפייה בגלריה
טרבור פרנסיס
טרבור פרנסיס
טרבור פרנסיס במדי שפילד וונדסדיי
( Steve Morton/Allsport/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
טרבור פרנסיס
טרבור פרנסיס
טרבור פרנסיס ב-1970
(Photo by R. Viner/Daily Express/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
טרבור פרנסיס
טרבור פרנסיס
פרנסיס ב-2011
(Action Images / Andrew Boyers/File Photo)
אחרי נוטינהגאם פורסט הוא עבר לשחק באיטליה שם העביר ארבע שנים בסמפדוריה (עימה זכה בגביע האיטלקי ב-1985 והיה למלך שערי המפעל באותה שנה) ולאחר מכן באטאלנטה. ב-1994 פרש ממשחק פעיל ופנה לקריירת אימון לא מוצלחת במיוחד. בנבחרת אנגליה רשם 52 הופעות בהן כבש 12 פעמים, במונדיאל 1982 כבש פעמיים בשלב הבתים.
"אנחנו כואבים את לכתו של טרבור פרנסיס", נכתב בהודעת ההתאחדות האנגלית, "אנחנו רוצים למסור את תנחומינו למשפחתו של טרבור בימים הקשים הללו. נכבד את זכרו במשחקים הבאים של הנבחרת".
בטוויטר של בירמינגהם נכתב: "אנחנו עצובים והמומים ממותו של אגדת המועדון. הוא ייזכר לנצח כשחקן ענק במועדון שלנו, שחקן שכולם אהבו לראות".