בסעודיה, כך מסתבר, עושים הכל כדי להנחית את לאו מסי בליגה המקומית. חאומה רורס, מי שמחזיק בזכויות השידור של משחקי הליגה הספרדית, טען בפני "קאדנה סר" שאל-הילאל הסעודית העלתה את הצעתה עבור מסי ל-500 מיליון אירו לעונה אחת בלבד. סכום מטורף לכל הדעות.
על-פי הדיווחים הקודמים שפורסמו ברחבי אירופה, הקבוצה הסעודית הייתה מוכנה לתת למסי "רק" 400 מיליון אירו לשנתיים, אך "הפרעוש" סירב בנימוס. כל הפרסומים בשבוע האחרון מראים שהתחנה הבאה של הארגנטינאי תהיה חדשה-ישנה: ברצלונה, שם מנסים למצוא מימון לשכרו. פמלייתו של מסי, יש לציין, עדיין לא הגיבה לאף אחד מהדיווחים האחרונים.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
הצעת חסרת תקדים. מסי
(צילום: Photo by FRANCK FIFE / AFP)
ועכשיו תראו לבד את ההבדלים: בארסה מקווה כי מסי יסכים לחוזה של 14 מיליון אירו לשנה, כאשר ההצעה של הסעודים גבוהה פי 35.
כזכור, מסי חזר רק לאחרונה מחופשה משפחתית בסעודיה, אותה עשה ללא אישור מפ.ס.ז', קבוצתו הנוכחית. לאחר שהוא פירסם התנצלות ברשתות החברתיות, המועדון החליט להחזיר אותו מהשעיה. מסי צפוי לעזוב את פ.ס.ז' בסוף העונה ומטרת הנסיעה לסעודיה הייתה מו"מ שהוא מנהל עם אל-הילאל.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
כולם בטוחים שיחזור לברצלונה. מסי
(צילום: EPA)
בשבת האחרונה, במהלך ה-0:5 של הפריזאים מול אז'קסיו, ספג מסי פעם נוספת קריאות בוז מאוהדי קבוצתו. רונאלדיניו, שהיה המנטור של מסי בברצלונה בתקופה שאלוף העולם עם נבחרת ארגנטינה היה בתחילת דרכו, הביע תמיכה בלתי מסויגת בחברו: "אם שורקים בוז למסי, אז למי אתם הולכים למחוא כפיים?".