המחזורים בליגות הבכירות באירופה יצאו לדרך כבר הערב (שישי) מלבד אנגליה. ג'ירונה שוב הפתיעה בליגה הספרדית, כאשר גברה 1:2 על בילבאו והתרחקה שלוש נקודות מהקו האדום. באיטליה אודינזה שוב לא ניצחה, אך השיגה נקודה שהעלתה זמנית מעל יובנטוס בטבלה.
בגרמניה בורוסיה מנשנגלדבאך ניצחה 1:3 את שטוטגרט, וזו תוכל לרדת מתחת לקו האדום מחר. צרפת: 1:1 בין טרואה לאוקזר.
2 צפייה בגלריה
שחקני ג'ירונה חוגגים עם דויד לופס
שחקני ג'ירונה חוגגים עם דויד לופס
ניצחון חשוב לג'ירונה
(Getty Images)

ספרד

ג'ירונה - אתלטיק בילבאו 1:2 | לאחר ה-1:1 במפתיע שסחטה מהאלופה ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו בשבוע שעבר, העולה החדשה הוכיחה שהנקודה לא הייתה מקרית (על אף הביקורת על השיפוט באותו משחק). ג'ירונה הצליחה להשיג את ניצחונה השלישי עד כה העונה, ועלתה ל-13 נקודות, שלוש יותר מסביליה שבמקום ה-18. דויד לופס העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-67, כאשר איבן מרטין הכפיל שמונה דקות לאחר מכן. גורקה גורוזטה הצליח לצמק ולהחזיר את האורחת לעניינים שתי דקות לאחד ספיגת השער השני, אך יותר מזה בילבאו לא הצליחה לעשות.
2 צפייה בגלריה
שחקן אודינזה בטו
שחקן אודינזה בטו
אודינזה שוב לא ניצחה. בטו
(Getty Images)

איטליה

אודינזה - לצ'ה 1:1 | מי זוכר את פתיחת העונה הנפלאה של אודינזה. המארחת סופרת כבר חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון בסרייה A, אך הנקודה שהשיגה העלתה אותה לפחות באופן זמני למקום השביעי בטבלה, לפחות עד שיובנטוס תשלים את משחקה. לורנזו קולומבו העלה את לצ'ה ליתרון בדקה ה-33, אך במחצית השנייה בטו השווה (68). הקבוצה של אנדראה סוטיל שוב לא מצליחה לנצח, בעוד לצ'ה מצליחה לעצור רצף של שני הפסדים - אך מצבה בתחתית מוסיף להיות קשה.
גרמניה | בורוסיה מנשנגלדבאך - שטוטגרט 1:2
צרפת | טרואה - אוקזר 1:1