הנדנדה בצמרת הפרמייר-ליג נמשכה. יממה אחרי שארסנל עלתה למקום הראשון, ליברפול חזרה הערב (חמישי) לפסגה אחרי 1:3 ביתי על שפילד יונייטד. יש להגיד די כצפוי, בטח כשממול ניצבה האחרונה בליגה האנגלית.
האמת, נמושת הפרמייר-ליג כלל לא היוותה בשר תותחים. רחוק מזה. היא אף הגיעה לשלל מצבים טובים בפתיחה, אבל כמאמר הקלישאה: כשלא כובשים, סופגים. בדקה ה-17 זה קרה, אחרי טעות גדולה של שוערה. איבו גרביץ' בעט כדור פשוט על דרוויין נונייס, מגופו של האורוגוואי הכדור התגלגל פנימה.
3 צפייה בגלריה
נונייס
נונייס
נונייס חוגג
(צילום: REUTERS/Carl Recine)
3 צפייה בגלריה
נונייס
נונייס
ותודה לשוער שפילד יונייטד. נונייס
(צילום: EPA/PETER POWELL)
שפילד השוותה בדקה ה-58, בניגוד גמור למהלך המשחק. הגבהה טובה מימין מצאה את גוסטבו האמר ברחבה. האחרון נגח לרגלו של קונור בראדלי ומשם הכדור נכנס לרשת. 19 דקות נשמר מעמד השוויון עד שאלכסיס מק אליסטר ירה לחיבורים והקפיץ את אנפילד. קודי גאקפו סגר עניין בתוך תוספת הזמן (91).
שמונה מחזורים לסיום העונה ורק שלוש נקודות מפרידות בין ליברפול המוליכה למנצ'סטר סיטי השלישית. על הנייר, לחבורה של יורגן קלופ לוח משחקים יותר נוח, כשאחד המבחנים הגדולים שלה יהיה כבר ביום ראשון - באולד טראפורד מול מנצ'סטר יונייטד.

דרמה ענקית בסטמפורד ברידג'

במשחק משוגע שנערך בסטמפורד ברידג' ניצחה צ'לסי 3:4 את מנצ'סטר יונייטד בתום מהפך סופר דרמטי בתוספת הזמן. הבלוז הוליכו 0:2 משערים של קונור גלאגר וקול פאלמר בפנדל (דקות 4 ו-19), אך אלחנדרו גראנצ'ו וברונו פרננדש השוו עם שני שערים בחמש דקות (34 ו-39) והורידו את שתי הקבוצות להפסקה ב-2:2.
3 צפייה בגלריה
שחקני צ'לסי חוגגים עם קול פאלמר
שחקני צ'לסי חוגגים עם קול פאלמר
טירוף בסטאמפורד ברידג'. שחקני צ'לסי חוגגים עם קול פאלמר
(Dylan Martinez/Reuters)
בדקה ה-67 גראנצ'ו השלים צמד וקבע 2:3 ליונייטד, שהשלימה מהפך גדול. זה כבר היה נראה שהשדים האדומים בדרך לניצחון חוץ, אך אז הגיע קול פאלמר עם שני שערים בדקות 100 ו-101, השלים שלושער גדול וקבע 3:4 לצ'לסי במשחק מהסרטים.
מנצ'סטר יונייטד רחוקה כעת 9 נקודות מטוטנהאם שבמקום החמישי, בעוד צ'לסי שבה למקום העשירי כשהיא רחוקה חמש נקודות מהקבוצה של אריק טן האח.