בדרך כלל כשמסתכלים על רשימת התוצאות של באיירן מינכן רגילים לראות המון המון תבוסות, בטח העונה, כשהקבוצה של יוליאן נגלסמן לא מפסיקה לכבוש.
הערב (רביעי) הסיפור היה שונה והפוך לחלוטין, כשבאיירן הייתה בתפקיד הקורבן וחטפה 5:0 משפיל ומפתיע במיוחד ממנשנגלדבאך במסגרת שלב 32 האחרונות של הגביע הגרמני.
3 צפייה בגלריה
לבנדובסקי מאוכזב
לבנדובסקי מאוכזב
לבנדובסקי מאוכזב
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
מולר מאוכזב
מולר מאוכזב
הפעם באיירן בתפקיד הקורבן. מולר בהלם
(צילום: AFP)
אם תהיתם, אז כן, כל הכוכבים שיחקו והאלופה עלתה בהרכב החזק ביותר שלה - כולל רוברט לבנדובסקי, תומאס מולר ולירוי סאנה, אך זה ממש לא הטריד את המארחת, שעשתה מה שהיא רוצה על הדשא. למי ששואל, מדובר בהפסדה הגדול ביותר של באיירן מאז 1978, אז חטפה 7:1 מפורטונה דיסלדורף.
קואדיו קונה העלה את גלדבאך ליתרון כבר בדקה השנייה. ראמי בנסבאיני (15 ו-21 בפנדל) השלים צמד מהיר ואותת על מה שעוד יגיע בהמשך.
3 צפייה בגלריה
אמבולו חוגג
אמבולו חוגג
אמבולו חוגג צמד - ומשפיל את באיירן
(צילום: AFP)
בריל אמבולו (51 ו-58) השלים צמד משלו תוך שבע דקות במחצית השנייה וקבע את תוצאת הסיום. בדאבל באיירן כבר לא תזכה, גלדאבך בשמינית הגמר עם אחת ההצגות המרשימות ביותר שלה בשנים האחרונות.
זו לא ההפתעה היחידה בגביע הגרמני הערב. מוקדם יותר, באייר לברקוזן נוצחה בביתה 2:1 על-ידי קרסרוהה מליגת המשנה. אוניון ברלין נחלצה ממבוכה כשגברה 1:3 על וולדוף מנהיים לאחר הארכה.