לואיס סוארס כבש הלילה (בין שישי לשבת) שער בכורה במדי נאסיונל, שער ראשון שלו בקבוצה מאז 2006, בניצחון שלה 0:3 רנטיסטאס.
זה היה המשחק השני של סוארס במדי קבוצת נעוריו, ולאחר שלא כבש במשחק הראשון שלו, הוא מצא את הרשת אחרי נגיחה מוצלחת. החלוץ בן ה-35 שב לאורוגוואי רק לפני חמישה ימים, ונראה שהוא חזר למקום הנכון עבורו. הוא אמנם החמיץ פנדל בדקה ה-84, אבל זה לא פגם בהתרגשות. "שמח לחזור לכבוש עבור החולצה הזאת", אמר סוארס הנרגש אחרי המשחק.
2 צפייה בגלריה
לואיס סוארס חוגג
לואיס סוארס חוגג
לואיס סוארס חוגג
(צילום: AFP)
עשרות אלפים הגיעו לשדה התעופה של מונטווידאו כדי לקבל את פניו של סוארס, שטס למודלתו עם המטוס הפרטי של החבר לאו מסי. החלוץ בן ה-35 הודעה שלא עלה בדעתו לחזור לאורוגוואי, והוא היה בדרך לחתום בריבר פלייט בארגנטינה, אבל קמפיין אוהדים ברשתות החברתיות שיכנע אותו. ההשאטג "סוארס לנאסיונל" הופיע לא פחות מ-50 מיליון פעמים ברשת, והכוכב השתכנע. "אני פה בשביל האוהדים, הם אלה ששיכנעו אותי, האמת היא שאני נרגש וגם קצת לחוץ", אמר אחרי הנחיתה.
2 צפייה בגלריה
לואיס סוארס חוגג
לואיס סוארס חוגג
חזר הביתה
(צילום: EPA)
לאחר החתימה של סוארס בנאסיונל, המועדון צירף אליו עוד 5,000 חברים ומכר כ-1,000 מנויים נוספים. "זאת ההחתמה הכי משמעותי בתולדות הכדורגל באורוגוואי", נכתב בתקשורת המקומית. גם קון אגוארו הגיע לכבד אותו במשחק הבכורה ועודד את סוארס מהיציע.
המטרה המרכזית של סוארס ונאסיונל הוא לזכות בסודאמריקנה, המפעל השני בחשיבותו בדרום אמריקה, במשחק הראשון של רבע הגמר הקבוצה הפסידה 1:0 לאתלטיקו גויאניינסה הברזילאית, והיא תנסה לתקן בגומלין ביום שלישי בברזיל.
החלוץ בן ה-35 חתם על חוזה רק עד סוף השנה בנאסיונל, במטרה לשמור על כושר לקראת המונדיאל בנובמבר. אורוגוואי שובצה לבית יחד עם פורטוגל, גאנה ודרום קוריאה. ייתכן כי ב-2023 נראה אותו ב-MLS האמריקנית, שם כבר כמה קבוצות הביעו בו עניין. אבל כרגע הוא נהנה מהחזרה הביתה.