פיפ"א פסקה כי ערן זהבי יקבל פיצוי בסך שלושה מיליון דולר בשל התביעה שהגיש במוסד המשמעת של ההתאחדות הבינלאומית כנגד קבוצתו לשעבר גוואנגז'ו R&F.
זהבי, שיוצג על ידי עורכי דין יוסי גייר ועומרי אפלבאום, הגיש תביעה בסך שבעה וחצי מיליון דולר בטענה להפרת הסכם. אולם מתברר שמנגד הקבוצה הסינית הגישה תביעה בסך 32 מיליון דולר נגד זהבי ופ.ס.וו איינדהובן בטענה להפרת הסכם מצד שני הצדדים.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
זכה בתביעה נגד האקסית. ערן זהבי
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
אחד השחקנים הגדולים בתולדות הליגה הסינית. זהבי במדי גוואנגז'ו
(צילום: gettyimages)
התביעה נידונה על ידי שלושה בוררים של פיפ"א שהגישו עתה את ההחלטה הסופית שלהם, לפיה התביעה של גוואנגז'ו נדחתה במלואה ואילו זהבי יקבל שלושה מיליון דולר פיצוי.
בקיץ שעבר זהבי חתם בפ.ס.וו לשנתיים ומרוויח 2.2 מיליון אירו לעונה. את העונה הזו הוא פתח בצורה נפלאה, ובשלושה משחקים במוקדמות ליגת האלופות החלוץ הישראלי בן ה-34 כבש שלושה שערים ובישל שלושה נוספים.
בעונה שעברה סבל מפציעה וגם נדבק בקורונה, ולכן שיחק בסך הכל ב-33 משחקים בכל המסגרות – למרות זאת הוא הצליח לכבוש 17 שערים.
זהבי ערך בסך הכל 117 הופעות במדי גוואנגז'ו. הוא כבש 103 שערים ובישל 31 נוספים. הישראלי גם שבר את שיא השערים לעונה של הליגה הסינית והפך לאחד השחקנים המשפיעים בתולדות הליגה.