הלם ואכזבה באתלטיקו מדריד לאחר ההדחה המשפילה אמש (שלישי) מליגת האלופות. הקבוצה של דייגו סימאונה הפסידה לפורטו 2:1 וסיימה לראשונה בתולדותיה במקום האחרון בבית שלה בצ'מפיונס, ואפילו לא תשחק בליגה האירופית.
כאמור, האדומים-לבנים מבירת ספרד סיימו קמפיין אירופי מזעזע מבחינתם, כאשר הם הצליחו לנצח פעם אחת והפסידו לא פחות משלוש פעמים, בבית שלא היה נראה קשה במיוחד, בטח לאור הבתים האחרים במפעל.
1 צפייה בגלריה
מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה
מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה
היום האפל בקריירה? דייגו סימאונה
(AP)
שחקני הקולצ'ונרוס שניגשו להודות לקהל שליווה אותם למשחק החוץ מפורטוגל ספגו שריקות בוז והקנטות מהאוהדים הזועמים, ששרו "אתם לא ראויים ללבוש את החולצה הזו". בתקשורת הספרדית ביקרו בחריפות, כשבין השאר נכתב כי מדובר ב"יום האפל בקריירה של דייגו סימאונה".
"זה היה קמפיין קשה מבחינתנו, אבל אנחנו צריכים לקבל את זה ולראות איך אנחנו משתפרים באירופה", אמר סימאונה השפוף בסיום. "ספגנו כמעט בכל משחק העונה, הבקענו מעט מאוד וכמעט כל קבוצה ששיחקנו נגדה הייתה טובה יותר מאיתנו. סיימנו במקום האחרון, וזה מגיע לנו. צריך לקבל את המציאות. מעכשיו, מתחילים בשלב חדש".
המאמן הארגניטינאי ניסה להסביר מה קרה: "אני חושב שמדובר בעניין רגשי לפני כל דבר אחר. אתה יכול להיות מוכשר מאוד, לשחק היטב, להיות חזק מבחינה פיזית - אבל אם אתה לא רגוע מבחינה מנטלית ומלא בביטחון עצמי - אז זה מגביל אותך. הפנדל נגד לברקוזן, פתיחת המשחק נגד קאדיס בליגה, כשיכולנו לכבוש ובסוף ספגנו. היום זה קרה שוב. אנחנו צריכים להתאושש עכשיו. זה מבחן עבור השחקנים".
השוער יאן אובלק: "זה מאוד אכזרי. ככה זה בכדורגל. עשינו כל מה שאנחנו יכולים כדי לנצח, אבל נענשנו על התוצאות במשחקים הקודמים בקמפיין. היה חסר לנו מזל". הסלובני התייחס לזעם של הקהל: "אנחנו רק יכולים להודות ממעמקי ליבנו על התמיכה של האוהדים. מגיע להם כל כך הרבה יותר. אנחנו מאוד מצטערים. זו אשמת כולנו. לא מדובר רק במשחק הזה, אלא גם באלה שקדמו לו".