ב-20 בנובמבר ייפתח המונדיאל בקטאר, המונדיאל שלאו מסי הצהיר שהוא יהיה האחרון בקריירה שלו וייתכן שאחריו יפרוש מנבחרת ארגנטינה. מסי התראיין בראיון לערוץ טלוויזיה בארגנטינה וגילה מי הפייבוריטיות שלו לזכייה.
"יש נבחרות מצוינות כמו ברזיל, גרמניה, צרפת וספרד", אמר "הפרעוש", "אבל אם צריך לבחור רק שתיים אז אני בוחר בצרפת ובברזיל כפייבוריטיות הגדולות לזכייה.למרות שצרפת נכשלה ביורו האחרון, יש לה שחקנים נהדרים שמשחקים הרבה זמן ביחד תחת אותו מאמן. גם ברזיל כזאת. לכן הן הפייבוריטיות לזכייה הפעם".
1 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי
(צילום: AFP)
מסי התייחס לעובדה שאנחל די מריה ופאולו דיבאלה נמצאים בספק למונדיאל בשל פציעות: "זה מדאיג אותי. זה יהיה טורניר שונה כי הוא מתקיים בחורף ולא בקיץ. דברים יכולים לקרות ואתה עלול למצוא את עצמך פצוע, כמו שקרה לדיבאלה ודי מריה". מסי החמיץ את שני משחקיה האחרונים של פריז סן ז'רמן עקב פציעה קלה ברגלו. אנחל די מריה נפצע כזכור נגד מכבי חיפה וכרגע נמצא במרוץ נגד הזמן כדי להחלים. הפציעה של דיבאלה חמורה יותר, לפני שבוע הוא נטש בדמעות את משחקה של רומא נגד לצ'ה. ארגנטינה תפתח את המסע שלה במונדיאל ב-22 בנובמבר מול ערב הסעודית, כאשר בבית שלה נמצאות גם פולין ומקסיקו.
"הפרעוש" לא כלל את נבחרתו כפייבוריטית לזכייה, על אף שהיא נמצאת בכושר מצוין ולא הפסידה מאז יוני 2019, אולי הוא רוצה להפעיל לחץ על חבריו לפריז סן ז'רמן, ניימאר וקיליאן אמבאפה.