עוד חוזר הניגון. שחקנה של ריאל מדריד, גארת' בייל, שנפצע בשריר הירך האחורי באימון הקבוצה עוד בשבוע שעבר, ייעדר מהמגרשים בין 8 ל-10 שבועות. כך מדווחים היום (שבת) בספרד.
בייל, כאמור, הפך בשנה האחרונה לפצוע סדרתי. בעונה שעברה בייל נפצע בשלושה מקרים שונים והיה מחוץ למגרשים 68 יום במצטבר. מדובר על פציעות בברכיים ובשריר הירך האחורי.
2 צפייה בגלריה
גארת' בייל
גארת' בייל
שוב הוא נפצע. בייל
(צילום: gettyimages)
מכת הפציעות בריאל מדריד
אוהדי ריאל הבינו שהפגיעה בירך של בייל חמורה עוד בשבוע שעבר, לאחר האימון המסכם של ריאל מול סלטה ויגו (אותה ניצחה 2:4). התמונות שלו עוזב את הברנבאו כשהוא צולע וחבוש ברגלו הימנית היו מדאיגות - ובסופו של יום התברר כי הפציעה לא פשוטה.
בכלל, מדובר על מכת פציעות איתה יצטרך להסתדר קרלו אנצ'לוטי מחר (ראשון, 22:00) במשחק החוץ במסטאיה מול ולנסיה. מלבד בייל, גם דני סבאיוס (ייעדר ארבעה שבועות), טוני קרוס (10 ימים), מרסלו (שבוע) ופרלאן מנדי (שלושה שבועות) לא כשירים.
2 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
סגל חסר מאוד. אנצ'לוטי
(צילום: רויטרס)
בניגוד לשנים האחרונות, הפעם המשחק בין ולנסיה לריאל הוא קרב צמרת לכל דבר. לשתי הקבוצות 10 נקודות מ-12 אפשריות. מה שכן, הבלאנקוס לא השיגו ניצחון חוץ במסטאיה מאז ינואר 2018. במהלך שבע השנים האחרונות ריאל ניצחה פעם אחת בלבד בוולנסיה ואשתקד כולם זוכרים את ה-1:4 המהדהד של העטלפים.