הקיץ הקרוב ישאיר הרבה מאוד אוהדי כדורגל ערים בלילות. אחרי הגרלת יורו 2024 בשבת האחרונה, הלילה (בין חמישי לשישי) התקיימה גם הגרלת הקופה אמריקה, שייערך גם הוא ביוני-יולי. מחזיקת הגביע, ארגנטינה, קיבלה הגרלה יחסית נוחה, ותפגוש בבית 1 את פרו, צ'ילה ואחת מבין קנדה או טרינידד וטובגו, שיתמודדו ביניהן בחודש מרץ על המקום בטורניר.
לעומת אלופת העולם, ברזיל קיבלה הגרלה קשה, כששובצה לבית 4 עם קולומביה, פרגוואי ואחת מבין קוסטה ריקה או הונדורס. כזכור, הסלסאו הסתבכו במוקדמות המונדיאל, ונמצאים כרגע במקום השישי בלבד בבית הדרום אמריקאי.
1 צפייה בגלריה
מסי חיכה 16 שנה להניף גביע
מסי חיכה 16 שנה להניף גביע
הגרלה נוחה. מסי ונבחרת ארגנטינה עם גביע הקופה אמריקה
(צילום: AP)
בבית 2 הוגרלו מקסיקו, אקוודור, ונצואלה וג'מייקה, בעוד בבית 3, אורוגוואי קיבלה את מארחת הטורניר, ארה"ב, את פנמה ואת בוליביה.
הטורניר ייצא לדרך ב-20 ביוני, ובמשחק הפתיחה תתמודד ארגנטינה מול קנדה או טרינידד וטובגו באטלנטה. הגמר ייערך ב-14 ביולי במיאמי. לפי ההגרלה, אלופת העולם תוכל לפגוש את ברזיל אך ורק במשחק הגמר - כפי שקרה באליפות האחרונה, בה זכו האלביסלסטה.
בהגרלה נכחו לאו מסי וגם מאמן ארגנטינה ליונל סקאלוני, שהעלה לאחרונה אפשרות כי לא ימשיך בתפקידו. אתמול הוא התייחס לכך: "אני עדיין המאמן, אבל אני שוקל את המשך דרכי. אמרתי אחרי המשחק מול ברזיל שכרגע אני חושב אם להתחיל משהו חדש או לא. השחקנים צריכים מאמן עם כל התשוקה והאנרגיה ברמה הזו".