דניאל פרץ צפוי לעבור בקיץ בהשאלה מבאיירן מינכן לקבוצה קטנה יותר על מנת לצבור דקות משחק. לאחר שבשבת דווח כי המועדון הגרמני נמצא בעיצומם של מגעים להעברתו לאנדרלכט מהליגה הבלגית, הערב (שני) פורסם ב"סקיי" הגרמני כי הצדדים עדיין לא הגיעו לסיכום ושגם ברונדבי וקופנהגן הדניות מעוניינות בו.
פרץ בן ה-23 עבר בקיץ שעבר ממכבי ת"א למועדון הפאר הגרמני תמורת 5 מיליון אירו. הוא שימש בעיקר כמחליף של סוון אולרייך, ושיחק רק פעם אחת - בניצחון 0:4 על מונסטר בסיבוב הראשון בגביע הגרמני. אחרי שמנואל נוייר חזר לפעילות, הפך פרץ לשוער השלישי.
1 צפייה בגלריה
פרץ
פרץ
מבוקש בבלגיה ובדנמרק. פרץ
(צילום: Sebastian Widmann/Getty Images)
10 הרגעים הגדולים של ריאל העונה בליגה
(באדיבות one)
קופנהאגן הגיעה העונה לשמינית גמר ליגת האלופות, שם נעצרה על יד מנצ'סטר סיטי. כשנותרו עוד ארבעה מחזורים לסיום העונה בדנמרק, היא נמצאת במקום השני ובמרחק נקודה בלבד מברונדבי שבמקום הראשון. בעוד שישה ימים ייפגשו שתי הקבוצות למשחק העונה בביתה של המוליכה. האלופה תשחק בעונה הבאה בפלייאוף הצ'מפיונס. מדובר בשתי הקבוצות שזכו בהכי הרבה אליפויות דנמרק פרט לקופנהגן בולקלוב (15), כשלפ.צ קופנהגן גם יש 15 ולברונדבי 11.
אנדרלכט נמצאת במקום השני בבלגיה והיא במרחק שתי נקודות בלבד מקלאב ברוז' המוליכה כשנורתו עוד שלושה מחזורים עד לסיום העונה. בין הקורות של הקבוצה עמד העונה קספר שמייכל בן ה-37, שוער נבחרת דנמרק שזכה באליפות היסטורית עם לסטר.