זה היה באוויר כבר תקופה ארוכה ועכשיו זה רשמי. הסמל הגדול של ריאל מדריד והקפטן שלה עד לאחרונה, סרחיו ראמוס, חתם לשנתיים בפריז סן ז'רמן. הוא מצטרף אליה בהעברה חופשית ללא תמורה לאחר שסיים את החוזה שלו בבלאנקוס.
"אנחנו הולכים להילחם עם כל מה שיש לנו, על כל התארים", אמר ראמוס אחרי החתימה שלו בצרפת. "זה אתגר גדול ומרגש ושינוי גדול בחיים שלי. אני שמח להצטרף לקבוצה עם שחקנים נהדרים שכבר הוכיחו את עצמם ברמות הכי גבוהות. אני פה כדי לעזור לקבוצה לזכות בתארים". הספרדי קיבל את הספרה 4, שמזוהה איתו לאורך כל הקריירה.
2 צפייה בגלריה
ראמוס עם החולצה החדשה
ראמוס עם החולצה החדשה
ראמוס עם החולצה החדשה
(צילום: מתוך הטוויטר של פריז סן ז'רמן)
ב-17 ביוני הודיעה ריאל מדריד כי ראמוס יעזוב את המועדון בו הוא שיחק משנת 2005. הבלם בן ה-35 דרש חוזה לשנתיים, אבל ריאל הייתה מוכנה להעניק לו חוזה לעונה אחת וכן לקצץ בשכרו. לאור זאת, החליטו הצדדים להיפרד.
"אנחנו שמחים להודיע כי אחד השחקנים הכי טובים בדור האחרון מצטרף אלינו", אמר נשיא פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי, "הוא מנהיג אמיתי, מקצוען מהשורה הראשונה ואחד הבלמים גדולים בהיסטוריה. הניסיון והאמביציה שלו להצליח יעזרו לנו מאוד".
סרחיו ראמוס הוא שחקן החיזוק השלישי של פ.ס.ז' בקיץ הזה. הוא מצטרף לג'ורג'יניו ויינאלדום שהגיע מליברפול ואשרף חכימי שנרכש מאינטר תמורת 60 מיליון אירו. כמו כן הקבוצה הצרפתית רכשה את דנילו פריירה מפורטו, ששיחק אצלה בהשאלה בעונה האחרונה, תמורת 16 מיליון אירו. לפני חודשיים פריז סן ז'רמן שמה קץ לשמועת סביב ניימאר, כאשר הברזילאי חתם על חוזה חדש עד 2025.
המטרה המרכזית החדשה של פריז סן ז'רמן תהיה להשאיר את קיליאן אמבאפה. על פי דיווחים בצרפת, הכוכב הודיע לראשי הקבוצה שהוא אינו מתכוון להאריך חוזה. עקב כך הוא ייחשב לשחקן חופשי בקיץ הבא ויוכל לחתום היכן שיירצה ללא תמורה. כנראה שהוא יעבור לריאל מדריד.
ומצרפת לספרד. אתלטיקו מדריד האריכה את חוזהו של דייגו סימאונה לשלוש שנים נוספות - עד קיץ 2024. המשמעות 'צ'ולו' יישאר באתלטיקו לפחות 13 שנים ברציפות.