בריאל מדריד חגגו לאחר ה-0:1 הקשה והדרמטי אתמול (חמישי) על אלאבס, שהחזיר אותה לפסגת הליגה הספרדית. הבלאנקוס נותרו בעשרה השחקנים החל מדקה ה-54 בעקבות הרחקתו של נאצ'ו, אך שער של לוקאס ואסקס שתי דקות בתוספת הזמן סידר לחבורה של קרלו אנצ'לוטי שלוש נקודות יקרות, שהעלו אותה מעל ג'ירונה, שסיימה בתיקו עם בטיס וירדה למקום השני.
עם זאת, מי שגנב את ההצגה, ולא במובן החיובי של המילה, הוא מאמן המפסידה, לואיס גרסיה, שפשוט איבד את העשתונות על הקווים לאחר שקבוצתו ספגה. גרסיה בעט בצידנית בה היו בקבוקי המים, הוריד את מעילו והטיח אותו ברצפה ואף ניער את אחד משחקני הספסל. גם לאחר שהתיישב הוא לא נרגע ונראה מקלל ורוקע ברגליו בכעס. המקרה, שתועד במצלמות הטלווזיה, הפך לוויראלי ושותף שוב ושוב ברשתות החברתיות.
1 צפייה בגלריה
מאמן אלאבס לואיס גרסיה
מאמן אלאבס לואיס גרסיה
השתולל על הספסל לאחר השער. לואיס גרסיה
(Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)
את ריאל מדריד כל זה כמובן לא עניין, ובקבוצה ציינו את האופי הווינרי שפעם נוספת ניצח לסגנית האלופה משחק והשיג לה שלוש נקודות חשובות. "לקבוצה הזו יש אנרגיות בלתי מוסברות", אמר אנצ'לוטי בסיום. "הסתבכנו במשחק הזה, ונאלצנו לשחק כמעט מחצית שלמה בחיסרון של שחקן. זה היה נראה מהמשחקים האלה שאנחנו עלולים לצאת עם פאנצ'ר בגלגל, אבל החזקנו מעמד, הגנו היטב ובסופו של דבר גם תוגמלנו על כך".
בתקשורת הספרדית עסקו בג'וד בליגנהאם, אבל הפעם לאו דווקא במובן החיובי. הכישרון האנגלי ראה כרטיס צהוב לאחר מחאה קולנית על החלטת השופט, וזו לא הפעם הראשונה שזה קורה לו העונה. מאמנו התייחס לכך: "אני לא חושב שהוא צריך לשנות את הגישה שלו, כי היא מה שהביאה אותו לכבוש 14 שערים עד כה. הוא ווינר, והוא לא צריך להשתנות. הוא מתנהל בצורה נהדרת".
על ג'ירונה, שירדה למקום השני: "לעשות תיקו בחוץ עם בטיס זה ממש לא קל. צפיתי במשחק וג'ירונה הציגה את אותה איכות שהביאה אותה לאן שהיא נמצאת. הם לא מתמודדים במפעל אירופי, כך שהם יוכלו להילחם עד הסוף בצמרת, והם יקשו עלינו בדיוק כמו ברצלונה ואתלטיקו מדריד".