אירוע חמור נרשם הלילה (בין רביעי לחמישי) בכדורגל הברזילאי: מיד לאחר ה-1:1 של פורטזלה במשחק החוץ שלה מול ספורט רסיפה במסגרת טורניר מקומי, אוטובוס הקבוצה הותקף על-ידי אוהדים, כשאחד מהם, לטענת יו"ר המועדון, זרק "פצצה ביתית" וגרם לפציעתם של שישה שחקנים.
בתקשורת הברזילאית, יש לציין, דיווחו על יידוי אבנים של אוהדי ספורט רסיפה, אולם בווידאו שהעלה יו"ר פורטזלה, מרסלו פז, נטען כי מדובר ב"מטען חבלה תוצאת בית" ונראים שחקנים פצועים ומדממים בתוך האוטובוס. במקום, כאמור, התרחשה מהומה, כששחקניה של פורטלזה נראו מחפשים מכסה מהזכוכיות שעפו לכל עבר.
1 צפייה בגלריה
לוקאס סאשה בימיו בהפועל ת"א
לוקאס סאשה בימיו בהפועל ת"א
לוקאס סאשה בימיו בהפועל ת"א
(צילום: אפי שריר)
צפו בשחקנים הפצועים וההמומים בתוך האוטובוס
"היינו באוטובוס, ראיתי חבורה של אוהדים לובשים חולצות צהובות. הם זרקו פצצה שפירקה את כל הצד של האוטובוס. זה היה יכול להסתיים בטרגדיה", אמר פז לאחר האירוע החריג, שנרשם בסיום המשחק הראשון בגביע קופה דו נורדסטה, אחד מהטורנירים המקדימים לפני תחילת הליגות המחוזיות.
בסרטון שהעלה פז נראים בעיקר שני שחקנים פצועים - החלוץ דודו והקשר לוקאס סאשה, שזכור לחובבי הכדורגל בארץ מהקדנציה שלו בהפועל ת"א בין 2013 ל-2015. בהמשך שיחק סאשה בן ה-33 בלודוגורץ ואריס סלוניקי, ובקיץ 2022 חזר למולדתו.
"אם התאחדות הכדורגל הברזילאית תהיה הוגנת, היא תרחיק את ספורט רסיפה מכל פעילות למשך שלוש שנים", הוסיף פז. "אני מקווה שאחראים ייתפסו וייענשו בחומרה, זו הייתה מתקפה ברברית".