מאז שנרכש בינואר משחטאר דונייצק עבור סכום שיכול להגיע ל-100 מיליון אירו, מיכאילו מודריק מתקשה להצדיק את תג המחיר בצ'לסי. שחקן הכנף האוקראיני ערך 20 הופעות במדי הבלוז, בהמלכן פתח רק שמונה פעמים - ותחת ארבעה מאמנים שונים - בישל פעמיים ולא כבש.
ב"את'לטיק" חשפו היום (חמישי) כי דווקא גורם מפתיע במיוחד אולי מונע ממודריק לפרוץ - אימונים קשים מדי בחדר הכושר. מודריק מרבה להתאמן בחדר הכושר גם מחוץ למועדון עם מאמנו הפרטי דימה צ'פובסקי - שלעתים קרובות משתף באינסטגרם סרטונים של הכדורגלן בחדר הכושר - והחשש בצ'לסי לפי הדיווח הוא שמודריק מעמיס על גופו, ובמועדון אף הזהירו אותו כי עליו להוריד הילוך באימונים.
1 צפייה בגלריה
מיכאילו מודריק
מיכאילו מודריק
מתקשה להרשים. מודריק
(צילום: JUSTIN TALLIS / AFP)
מודריק הוא אחד השחקנים המהירים בפרמייר-ליג, וחברו לקבוצה הבלם ווסלי פופאנה אף אמר שהוא השחקן המהיר ביותר ששיחק מולו - מהיר יותר אפילו מבן ארצו הצרפתי קיליאן אמבאפה. העונה שותף מודריק בשלושה מארבעת משחקיה של צ'לסי בליגה, כשבכולם הוא עלה מהספסל. את ה-0:3 על לוטון הוא החמיץ בשל פציעה.
ההתחלה הקשה של מודריק בסטמפורד ברידג' עשויה להיות מיוחסת בחלקה לגורמים חיצוניים, כאשר השחקן שיתף בעבר שהוא מתקשר מדי יום להוריו אשר עדיין מתגוררים באוקראינה הנמצאת כידוע במלחמה עם רוסיה. גם ההחתמות הרבות של צ'לסי והחלפת המאמנים התכופה עשויים כמובן להיות גורמים משפיעים על יכולתו של מודריק להשתקע ולהתפתח במועדון החדש שלו.
למרות הטלטלות הרבות שעבר בקצת יותר מחצי עונה, גם חבריו לקבוצה וגם המאמן החדש מאוריסיו פוצ'טינו סיפקו הערכות חיוביות לגבי כישרונותיו. בן צ'ילוול שיתף כי הוא מאמין שלמודריק יש "פוטנציאל בלתי נגמר" שעדיין לא מומש, בעוד שפוצ'טינו הכתיר את האוקראיני כ"שחקן עם הרבה כישרון".