העניין הזה עבר מעט מתחת לרדאר, אבל העונה יש שני ישראלים בליגה בסרייה א'. על המעבר של דור פרץ ממכבי תל אביב לוונציה דובר לא מעט, אך הגעתו של סוף פודגוראנו לספציה קצת נשכחה.
היום (ראשון) הקבוצות שלהם נפגשו, כששני הישראלים פתחו את המשחק על הספסל. האוהדים שהגיעו לאצטדיון בוונציה ראו דרמה גדולה וניצחון 1:2 של האורחת משער בתוספת הזמן.
2 צפייה בגלריה
שחקני ספציה חוגגים
שחקני ספציה חוגגים
דרמה גדולה. שחקני ספציה חוגגים
(צילום: getty images)
פרץ שולב מהספסל בדקה ה-55 כשקבוצתו פיגרה 1:0 (סימונה באסטוני, 13). ארבע דקות מאוחר יותר פייטרו צ'קארוני השווה. פודגוראנו קיבל את ההזדמנות שלו בדקה ה-77, כשבסופו של דבר המרוקאי מהדי בוראביה הכריע את המשחק בדקה ה-94.
זה היה הניצחון הראשון של ספציה העונה והיא חלפה בטבלה על פני יריבתה, שרשמה הפסד שלישי בארבעת המחזורים הראשונים.
2 צפייה בגלריה
מוריניו מנסה להינצל מהמבול
מוריניו מנסה להינצל מהמבול
מוריניו מנסה להינצל מהמבול
(צילום: AP)
יובנטוס עדיין ללא ניצחון ואנחנו כבר אחרי ארבעה מחזורים. יובה הגיעה לאחר ה-0:3 החלק על מאלמו בליגת האלופות וציפתה להמשיך במומנטום - אך סיימה ב-1:1 עם מילאן. הפתיחה הייתה מבטיחה, כשאלבארו מוראטה העלה את הגברת הזקנה ליתרון כבר בדקה ה-4. אנטה רביץ' (76) השווה וקבע חלוקת נקודות. יובנטוס, תאמינו או לא, מתחת לקו האדום במקום ה-18.
שתי הקבוצות הרומאיות מעדו. רומא ספגה 3:2 מפתיע בוורונה. לורנצו פלגריני כבש ראשון (36), אבל אנטונין באראק (49) וג'יאנלוקה קפרארי (54) סידרו מהפך. שער עצמי של איבן איליץ' (58) קבע שוויון, אך דוידה פראוני סגר עניין (63).
לאציו סיימה ב-2:2 ביתי עם קליארי. צ'ירו אימובילה (45) ודנילו קטאלדי (83) כבשו לתכולים, ז'ואאו פדרו (46) ובאלדה קייטה (62) הרשיתו לארוחת.
במשחק נוסף, סמפדוריה הביסה 0:3 את אמפולי. פרנצ'סקו קאפוטו (31 ו-52) כבש צמד, אנטוניו קנדרבה (70) הוסיף.
פורסם לראשונה: 18:55, 19.09.21