טוב, תודו שלזה לא ציפיתם. צ'אבי כבר הצהיר כי יעזוב בסיום העונה את ברצלונה. כולם היו בטוחים שזה יהיה כדי לקחת שנת שבתון, אולם היום (שלישי) מדווחים בקטאלוניה כי אולי לא כך הדבר. ב"ספורט" מפרסמים כי איאקס, שחווה עונת בלהות בהולנד, סימנה את צ'אבי כמי שהיא רוצה למנות למאמנה הבא, במקום ג'ון ואן שחיפ.
החל מהעונה הבאה ישמש ואן שחיפ כמנהל הטכני של המועדון והוא רוצה להנחית באמסטרדם את צ'אבי, כמי שלטענתו יסכים להגיע במטרה להשביח את הצעירים שיש במועדון הפאר. יש לציין כי לפי הפרסום, באיאקס בשלב הזה רק בחנו את העניינים עם מקורביו של המאמן ולא נעשתה פנייה ישירה או רשמית.
1 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
יישאר בברצלונה או יעזוב? צ'אבי
(צילום: Carlo Hermann / AFP)

בינתיים בבארסה נמשכים נסיונות השכנוע של הנשיא ז'ואן לאפורטה וסגנו רפא יוסטה כדי שצ'אבי יחזור בו מהתפטרותו ויעמוד על הקווים גם בעונה הבאה. ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים כי "לאפורטה הבטיח שהם יחכו לסוף העונה כדי לברר את החלטת המאמן" וכי "היא לא סגורה במאה אחוז".
ביומון הקטאלני הוסיפו כי "צ'אבי לא מוכן להעביר עוד קיץ כמו הקודמים, אז חיכו עד הרגע האחרון כדי לבצע העברות, והיו בעיות פייר פליי וכספים. אם לא יובטח לו שיהיה כסף כדי לבנות סגל מצוין, אין סיכוי שימשיך".
ומה מבטיח לאפורטה לצ'אבי? לאחרונה דווח שהנשיא מתכנן לרוץ לקדנציה נוספת ושהולאנד יהיה הבטחת הבחירות שלו, כדי שיעזור גם בשכנוע המאמן להישאר. ימים יגידו אם אכן זה יקרה.