דיא סבע, שסיים את חוזהו באל-נאסר מאיחוד האמירויות, חתם בסיבאספור הטורקית. החלוץ בן ה-29 יעבור לקבוצה שזכתה בעונה הקודמת בגביע הטורקי וסיימה את הליגה המקומית במקום העשירי.
סיבאספור מתמודדת בפלייאוף הליגה האירופית מול מאלמו (הפסידה 3:1 במשחק הראשון). כבר הערב הגיע סבע כאורח למשחק הקבוצה מול אלניאספור, ובשני הבא הוא צפוי לערוך בכורה מול בשיקטאש במשחק חם במיוחד.
1 צפייה בגלריה
דיא סבע
דיא סבע
סבע מוצג בקבוצתו החדשה
(צילום: באדיבות בסיבאספור)
מה ששיכנע את סבע - שהיה מבוקש בעוד מספר קבוצות בישראל ובחו"ל - לחתום בסיבאספור, היא העובדה שהקבוצה תשחק העונה בוודאות במפעל אירופי (אם תנשור מהליגה האירופית היא תופיע בשלב הבתים של הקונפרנס-ליג). נוסף על כך, הוא מגיע כשחקן חופשי ובסיבאספור היו מוכנים שיחתום לעונה אחת בלבד, ללא התחייבות לחוזה ארוך טווח.
סרטון ההצגה של סבע בסיבאספור
הלגיונר הישראלי יודע לשחק בשלל עמדות, ביניהן כנף ימין או חלוץ שני שנע לעומק במערך של שני חלוצים. בעונה הקודמת רשם סבע 29 הופעות בכל המסגרות בקבוצה מאיחוד האמירויות, שבהן כבש 13 שערים ובישל תשעה נוספים. בעונת 2020/21, עונתו הראשונה בדובאי, רשם 29 הופעות שבהן כבש שבעה שערים ובישל תשעה נוספים.
2017/18 הייתה עונת השיא של סבע בישראל, כאשר כיכב במכבי נתניה עם 25 שערים ושבעה בישולים ב-36 הופעות בכל המסגרות. באותה עונה, סבע יצר אז שיתוף פעולה נהדר עם ערן לוי שהוביל את הקבוצה למקום הרביעי, וסיים כמלך השערים של הליגה עם 24 שערים. בהמשך הצטרף לערן זהבי בגוואנגז'ו ר.פ הסינית, שם כבש 18 שערים בסך הכל בשתי עונות.
פורסם לראשונה: 21:36, 21.08.22