לאו מסי, הכדורגלן הארגנטינאי האגדי, אשר נבחר לאחרונה כשחקן השנה של פיפ"א בפעם השביעית בקריירה לאחר שהוביל את נבחרת ארגנטינה לזכייה בגביע העולמי, חושף את מדי התלבושות החדשים של הילדים המלווים את השחקנים בעליה למגרש במשחקי ליגת האלופות. במסגרת שיתוף הפעולה עם מאסטרקארד, נותנת החסות למפעל, הפתיע מסי ילדים אשר נקראו על שמו ומסר להם באופן אישי את המדים.
מחקר שנערך השנה על ידי מאסטרקארד מראה נתון מדהים על פופולריות השם "לאו", עם עלייה של 350% במספר הילדים הנקראים כך מאז שמסי ערך את הופעת הבכורה המקצועית שלו ב-2004.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
השם שלו כל-כך פופולרי. לאו מסי
(צילום: AP)
(צפו: המפגש בין מסי לילדים הנרגשים שנקראים על שמו)

מאסטרקארד ניתחה שני עשורים של נתוני שמות תינוקות כדי להעריך את ההשפעה של "הפרעוש" מחוץ למגרש. בנסגרת הניתוח, למעלה מ-77,000 נערים ונערות בבריטניה נקראו בגרסאות שונות של השם 'לאו' מאז שמסי פרץ לסצנת הספורט ב-2004, עם יותר מ-5,000 תינוקות שקיבלו את השם ב-2021 בלבד. לאו הוא כרגע שם הבנים ה-6 הפופולרי ביותר באנגליה ובוויילס, וה-3 בסקוטלנד, זאת לעומת ה-57 וה-122 ב-2003.
השם כל כך פופולרי, כך שכל שעתיים נולד "לאו" בבריטניה, והפופולריות שלו צפויה עוד לגדול כיוון שכ-24% מהאנשים אמרו שהם ישקלו לקרוא לילד עתידי על שם הכדורגלן. כמו כן, 34% מההורים אומרים שמסי הוא הכדורגלן הכי מעורר השראה בכל הזמנים, ו-59% מסכימים שהוא מהווה מודל חיובי לחיקוי לנחישות ומסירות מעוררות השראה.
2 צפייה בגלריה
אוהדי נבחרת ארגנטינה
אוהדי נבחרת ארגנטינה
34% מההורים בבריטניה אומרים שמסי הוא הכדורגלן הכי מעורר השראה בכל הזמנים
(צילום: AFP)
מדי "הקמע" שילדי מאסטרקארד ילבשו בכל משחקי ליגת האלופות של אופ"א, עוצבו על ידי בית האופנה Vision of Super וכוללים חולצה ומכנסיים קצרים העשויים אך ורק מבדים ממוחזרים, תוך שימוש ב-90% פחות מים, לצד 70% פחות אנרגיה ו-65% פחות טביעת רגל פחמנית.