פ.צ הוליווד - הכינוי שהודבק במרוצת השנים לבאיירן מינכן בשל הטלנובלות והסיפורים הבלתי נגמרים אצלה - ממשיך להצדיק את עצמו. היום (שני) מפרסמים בגרמניה כי ג'ושוע קימיך ניסה לתקוף את עוזר המאמן ז'ולט לב, בסיום ההפסד המביך של הקבוצה אתמול - 3:2 לבוכום. הפסד שהותיר את באיירן מרחק 8 נקודות ממוליכת הבונדסליגה לברקוזן.
בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, נראה קימיך מתפרץ לעבר לב, כשמנואל נוייר מנסה להרגיע את הרוחות. ואם זה לא מספיק, על פי דיווח ב"בילד", יש קרע מוחלט בין המאמן תומאס טוכל לקימיך, ונראה שהשחקן יעזוב בקיץ את המועדון, בו הוא מככב מאז 2015.
2 צפייה בגלריה
קימיך
קימיך
עצבני. קימיך
(צילום: EPA/CHRISTOPHER NEUNDORF)
הסרטון בו נראה קימיך מנסה לתקוף את לב
קימיך התעצבן בעיקר על כך שטוכל ולב החליטו לצוות בקישור את אלכסנדר פבלוביץ' ולאון גורצקה במשחק העונה בשבוע שעבר מול לברקוזן (3:0). הכי חשוב של העונה, דבר שהרגיז במיוחד את השחקן הוותיק. אתמול קימיך הוחלף בדקה ה-63 על-ידי בראיין סראגוסה ונראה דומע על הספסל.
במקביל, דיווחים שונים עולים בתקשורת הגרמנית כי טוכל עשוי לקבל בקרוב הודעת פיטורין. אתמול לאחר המשחק, באיירן ביטלה את מסיבת העיתונאים ולמרות שבתקשורת ראו בזה סימן מובהק ללחץ גדול (ואולי גם לצעד שיבוא), במועדון הודיעו כי היא לא התקיימה בשל "לחץ של זמן".
2 צפייה בגלריה
טוכל מתוסכל
טוכל מתוסכל
בבעיה. טוכל
(צילום: REUTERS/Wolfgang Rattay )
מנכ"ל באיירן, יאן כריסטיאן דריזן, נשאל אחרי ההפסד אם טוכל יישאר כמאמן הקבוצה וענה: "כמובן". בינתיים, על-פי פרסום ב"אתלטיק" באיירן פוזלת לעברו של צ'אבי אלונסו ורוצה אותו כמחליפו של טוכל בעונה הבאה. ב"סקיי" לעומת זאת מפרסמים כי זינדין זידאן הוא המועמד המוביל להגיע לאליאנץ ארנה בקיץ. האם זה יקרה? ימים יגידו.