הניסיונות של טוטנהאם וארסנל לציין את תחילת חג החנוכה הפכו לפאדיחות רשת לאחר ששתיהן פרסמו תמונות של חנוכיות עם מספר לא נכון של קנים בעמודים שלהן ברשתות החברתית שלהם. המועדונים הוציאו הודעות "חנוכה שמח" הכוללות מנורות בעלות 11 (טוטנהאם) ושבעה (ארסנל) קנים.
הטעות של טוטנהאם, שנחשבת לקבוצה "היהודית" של אנגליה והיו"ר שלה דניאל לוי הוא יהודי, זוהתה במהירות על ידי דניאל שוגרמן, מנהל לענייני ציבור בווע שליחי הקהילות של יהדות בריטניה, שפרסם ב-X: "מכל קבוצת הכדורגל בבריטניה, הייתי מניח שלטוטנהאם יהיה לפחות יהודי אחד בצוות המדיה החברתית שלה".
טוטנהאם, שלמעשה יש לה חבר יהודי בצוות המדיה החברתית שלה, מחקה במהירות את הפוסט שהציג גם תמונות של מגן דוד. לאחר מכן הוא הוחלף באחד שבו השתמשו שנה קודם לכן עם חנוכייה עם מספר הקנים הנכון (שמונה ושמש) אך ללא מגן דוד. גם ארסנל מיהרה להחליף את העיצוב, כשבפוסט המתוקן היא שינתה רק את החנוכייה.
כזכור, אחרי התקפות הטרור על ישראל ב-7 באוקטובר על ידי חמאס, טוטנהאם וארסנל היו בין הקבוצות שספגו ביקורת על שתיקתן בעקבות הזוועה. בסופו של דבר הן פרסמו הצהרות די ניטרליות, בדומה לזו שפרסמה הפרמייר-ליג.