אחרי עונה ראשונה לא פשוטה בכלל בפ.ס.וו איינדהובן, שכללה התחלה לא פשוטה בכלל מבחינה חברתית, התקדמות משמעותית ככל שהזמן עבר והשוד האלים שחוותה משפחתו בביתה באמסטרדם, ערן זהבי מקווה בעיקר שעונת 2021/22 תעבור מבחינתו הרבה יותר בשקט, וכמובן עם כמה שיותר שערים.
בריאיון שנתן לאתר "ED" לקראת פתיחת העונה, התייחס זהבי בן ה-33 לעתידו המקצועי: "אנוח בסוף הקריירה, בגיל 36 או 37. אני לא חושב כמה שערים אבקיע העונה, אלא רק רוצה לעשות את הטוב ביותר בכל משחק. חישובים נעשה בסיום העונה".
2 צפייה בגלריה
זהבי חוגג
זהבי חוגג
זהבי. פותח עונה שנייה בהולנד
(צילום: רויטרס)
פ.ס.וו שיחסית אכזבה בעונה הקודמת כשלא באמת נתנה פייט לאיאקס, מקווה שדברים ייראו אחרת הפעם. לשם כך היא ביצעה כמה שינויים, ובין השאר צירפה את הבלם אנדרה רמאליו מרד-בול זלצבורג וכן את דייבי פרופר. "אנחנו יותר מנוסים", אמר זהבי. "גם כי הגיעו שחקנים חדשים ומבוגרים יותר, אבל גם כי הצעירים שלנו התבגרו וחוו דברים בקריירה שלהם".
בכתבה נשאל זהבי על אותו שוד אלים שחוותה משפחתו, ומה התחושות כרגע: "המועדון נתן לי את כל התמיכה ולא חשבתי לרגע לעזוב. הכל בסדר עכשיו. צריך לדעת בחיים להתמודד עם הטוב וגם עם הרע. המשפחה והאישה נתנו לי לסיים את העונה שעברה בצורה טובה".
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
זהבי. הקבוצה התבגרה
(צילום: AFP)
פ.ס.וו וזהבי, שכבר ערכו שני משחקי אימון, בהם הישראלי גם כבש, יתמודדו הערב נגד אוסנאברוק, ברביעי מול פאוק סלוניקי, ובשבוע הבא (21 ביולי) יארחו בפיליפס ארינה את גלאטסראיי למשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות.