בחודש נובמבר בשנה שעברה חלוץ וולבס ראול חימנס ובלם ארסנל דויד לואיז התנגשו בראשיהם. המקסיקני נפצע בצורה חמורה, טופל על הדשא דקות ארוכות ולאחר מכן הורד על אלונקה כשמסכת חמצן כיסתה את פניו.
הוא נזקק לניתוח חירום בראשו כדי לתקן סדק בגולגולתו. לאחר שיקום ארוך הוא קיבל את האור הירוק לשוב למגרשים ובחודש יולי החל להתאמן יחד עם הזאבים.
2 צפייה בגלריה
ראול חימנס
ראול חימנס
רגע מרגש. ראול חימנס
(צילום: getty images)
היום (ראשון) הגיע הקתרזיס, כשחימנס כבש את השער הראשון מאז הפציעה, שער שסידר לוולבס ניצחון 0:1 על סאות'המפטון בחוץ.
שוער האורחת חוסה סה שלח כדור ארוך, חימנס השתלט עליו, חמק עם הרבה סטייל משני שחקני הגנה של סאות'המפטון ובעט פנימה. המקסיקני רץ בטירוף וחגג, והיה קל לראות כמה זה חשוב לו לכבוש סוף סוף.
2 צפייה בגלריה
ראול חימנס
ראול חימנס
מהלך גדול וגם החגיגה הייתה מרשימה. חימנס עף לשמיים
(צילום: רויטרס)
זה היה בסך הכל הניצחון השני של וולבס, שפתחה את העונה בצורה רעה וספגה כבר ארבעה הפסדים. במחזור הבא בסוף השבוע היא תארח את ניוקאסל ותנסה להמשיך במומנטום.
ארסנל גברה 1:3 על טוטנהאם בדרבי הטעון של לונדון. התותחנים שכבשו בחמשת המחזורים הראשונים של העונה רק שני שערים, הבקיעו שלוש פעמים עוד במחצית הראשונה. אמיל סמית' רואו (12) פייר-אמריק אובמיאנג (27) ובוקאיו סאקה (34) כבשו. סון יונג-מין צימק בדקה ה-79. זה ההפסד השלישי ברציפות הספרס, שפתחו את העונה עם שלושה ניצחונות, ארסנל בדיוק ההפך - שלושה ניצחונות רצופים אחרי 0 נקודות בשלושת המחזורים הראשונים.
פורסם לראשונה: 18:42, 26.09.21