רגע לפני המונדיאל, כריסטיאנו רונאלדו החליט לפתוח הכל. הכוכב הפורטוגלי של מנצ'סטר יונייטד התראיין הערב (ראשון) לעיתונאי האנגלי פירס מורגן והטיל פצצה אחרי פצצה. על יחסיו הרעועים עם המנג'ר אריק טן האח ("לא מכבד אותי"), על הקבוצה שלו ("בגדה בי") ואפילו על מאמן יונייטד בעונה שעברה, ראלף ראנגניק ("איך נתנו לו להיות הבוס? לא שמעתי עליו").
"מנצ'סטר יונייטד ניסתה לדחוק אותי החוצה", אמר רונאלדו, "לא רק המנג'ר, אלא עוד גורמים בתוך הקבוצה. אני מרגיש נבגד. אני מרגיש שאנשים מסוימים לא רוצים אותי במנצ'סטר יונייטד. לא רק העונה, הרגשתי את זה גם בעונה שעברה. הפכו אותי לכבשה השחורה של המועדון, לא הייתה להם אמפתיה לילדה החולה שלי. זאת התקופה הכי קשה בחיי, מקצועית ואישית". כזכור, באפריל האחרון זוגתו ג'ורג'ינה רודריגס הייתה אמורה ללדת תאומים, אבל אחד מהם מת במהלך הלידה. רונאלדו חשף בראיון כי ילדתו בת השלושה חודשים הייתה חולה ביולי האחרון, והוא ביקש מהמועדון לא להצטרף למחנה טרום העונה, ביונייטד חשדו כי הוא לא רצה להגיע כי רצה לעזוב.
2 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
רונאלדו עם טן האח
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
ראיון עצבני
(צילום: רויטרס)
לאורך כל העונה היו דיווחים על יחסים רעים עם המנג'ר ההולנדי החדש אריק טן האח, ורונאלדו אישר את זה: "אני לא מכבד אותו כי הוא לא מכבד אותי. הם מנסים להרוס את הקבוצה ולבנות אותה מחדש, והחליטו להתחיל איתי. מועדון ברמה הזאת צריך להיות בטופ. אין תירוצים".
על ראלף ראנגניק, שאימן את יונייטד באופן זמני בעונה שעברה, אמר רונאלדו: "אם הוא בכלל לא מאמן, למה נתנו לו להיות הבוס של מנצ'סטר יונייטד? בכלל לא שמעתי עליו". רונאלדו ניצל את הראיון כדי לסגור חשבון עם חברו ליונייטד לשעבר וויין רוני: "אני לא יודע למה הוא מבקר אותי בצורה כזאת, אולי בגלל שאני משחק ברמות הגבוהות והוא כבר פרש".
הליגות יצאו לפגרת המונדיאל ובחודש הקרוב רונאלדו יהיה עסוק עם נבחרת פורטוגל ולא יתאמן עם מנצ'סטר יונייטד, אחרי ראיון כזה אפשר להמר כי בינואר הוא כבר ישחק בקבוצה אחרת.