משחקי שמינית גמר הגביע באנגליה נמשכו היום (שלישי), כשבמוקד סיפקה מחזיקת הגביע מנצ'סטר סיטי משחק שייזכר לשנים רבות עם 2:6 על לוטון הודות לחמישייה של ארלינג הולאנד וארבעה בישולים של קווין דה בריינה.
לוטון - מנצ'סטר סיטי 2:6 | ארלינג הולאנד כבש "רק" שלושה שערים בשבעת המשחקים האחרונים של מנצ'סטר סיטי. היום הוא הגיע להספק הזה כבר בדקה ה-40 - וממש לא עצר שם. הנורבגי כבש חמישייה אדירה (3, 18, 40, 55, 58), כשאת כל ארבעת השערים הראשונים בישל קווין דה בריינה. שני שחקני לוטון ניסו לחקות את הולאנד ודה בריינה כשרוס בארקלי בישל פעמיים לג'ורדן קלארק שכבש שני שערים יפהפיים (45, 52) ונתן תקווה זמנית למארחת. מתאו קובאצ'יץ' כבש שער יפה משל עצמו שקבע 2:6.
2 צפייה בגלריה
הולאנד
הולאנד
חמסה. הולאנד
(צילום: Shaun Botterill/Getty Images)
2 צפייה בגלריה
הולאנד ודה בריינה חוגגים
הולאנד ודה בריינה חוגגים
משחק אדיר של הצמד. הולאנד ודה בריינה חוגגים
(צילום: Shaun Botterill/Getty Images)
הולאנד, שירד לספסל בדקה ה-76, השווה הערב את שיא הכיבושים שלו במשחק בוגרים, אותו הוא קבע לפני קצת פחות משנה מול ר.ב לייפציג בליגת האלופות. ב-2019 הוא כבש תשיעייה נגד הונדורס במונדיאליטו, בזכותה הוא יצר כותרות בעולם הפעם הראשונה. עבור דה בריינה מדובר בשיא בישולים למשחק אחד. ביום ראשון תארח סיטי בליגה את היריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד, שיכולה כבר להתחיל לשקשק.
במשחקים נוספים:
ניוקאסל עברה את בלקבורן מליגת המשנה בחוץ, אבל רק אחרי דו-קרב פנדלים, בהם היא ניצחה 3:4 בזכות מרטין דובראבקה שעצר שתי בעיטות. המשחק עצמו נגמר 1:1, אחרי שאנתוני גורדון העלה את המארחת ליתרון (71) וסאמי סמודיץ' השווה (79). במשחק המוקדם של הערב, לסטר מהמקום הראשון בצ'מפיונשיפ ניצחה את בורנמות' מהפרמייר-ליג 0:1 אחרי ההארכה בזכות שער של עבדול פאאו איסאהאקו המחליף (105).

שרי בישל, ניימיכן עלתה לגמר הגביע ההולנדי

אחרי שביום חמישי האחרון הוא הגיע במפתיע לבלגיה כדי לעודד את שחקני מכבי חיפה במשחק מול גנט, צ'ארון שרי, שבינואר הושאל מהאלופה הישראלית לניימיכן עד סוף העונה בגלל עיניינים אישיים, סייע הערב לקבוצתו החדשה לעלות לגמר הגביע ההולנדי לראשונה מאז שנת 2000.
שרי היה על המגרש 120 דקות במשחק החוץ מול קאמבור, ובישל מנקודת הקרן את השוויון של היפני קוקי אוגאווה בדקה ה-60. קודאי סאנו, יפני נוסף, השלים מהפך בדקה ה-99, אחרי רוברטס אולדריקיס העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-24.
ניימיכן תפגוש בגמר, שייערך ב-21 באפריל ברוטרדם, את המנצחת במפגש בין האלופה פיינורד לכרונינגן מהליגה השנייה, ותנסה לזכות בתואר היסטורי.