תוצאה מאכזבת מאוד ליובנטוס במחזור הפתיחה של הסרייה א' הערב (ראשון). הגברת הזקנה סיימה בתיקו 2:2 בחוץ מול אודינזה, אחרי טעות שוער נוראית של וויצ'ך שצ'נסני, שסידר למקומיים את השוויון בדקה ה-83.
עם כל הכבוד למשחק, הסיפור הגדול היה הדרישה של כריסטיאנו רונאלדו לא לעלות בהרכב של הגברת הזקנה מכיוון שהוא רוצה לעזוב את המועדון, כך לפחות על פי הדיווח של העיתונאי פאבריציו רומאנו.
4 צפייה בגלריה
רונאלדו מאוכזב
רונאלדו מאוכזב
רונאלדו מאוכזב
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
רונאלדו על הספסל
רונאלדו על הספסל
רונאלדו על הספסל
(צילום: רויטרס)
יש לציין כי סגן הנשיא, כדורגלן העבר, פאבל נדבד, טען כי ההחלטה הייתה משותפת, ושהוא בטוח ב-100 אחוז שרונאלדו יישאר ביובנטוס. בסופו של דבר רונאלדו עלה מהספסל בדקה ה-60, ואפילו כבר חשב שנגח שער ניצחון בתוספת הזמן, אבל הוא נפסל בטענת נבדל אחרי בדיקה ב-VAR.
פאולו דיבאלה העלה את האורחת ליתרון כבר בדקה השלישית אחרי בישול של רודריגו בנטאנקור. בדקה ה-23 הגיע השני של יובנטוס. מבצע אישי יפה של חואן קוודראדו הסתיים בבעיטה שלו פנימה מזווית אלכסונית.
4 צפייה בגלריה
שחקני יובנטוס חוגגים
שחקני יובנטוס חוגגים
שחקני יובנטוס. כבר הובילו 0:2
(צילום: EPA)
רוברטו פריירה צימק ל-2:1 בדקה ה-51 אחרי בעיטה מדויקת מהנקודה הלבנה. בדקה ה-83 וויצ'ך שצ'נסני ביצע טעות נוראית. השוער שיחק עם הכדור ברגלו במקום להרחיקו, וכשכבר בעט סטפנו אוקאקה הצליח להדוף אותו עם הגוף לג'רארד דאולופאו, שהבקיע מקרוב.

ונציה ופרץ הפסידו 2:0 לנאפולי

דור פרץ הפך הערב לישראלי השלישי בהיסטוריה שמשחק בליגה האיטלקית הראשונה, אחרי טל בנין וערן זהבי. הקשר פתח בהרכב של ונציה בהפסד 2:0 בחוץ לנאפולי, והוחלף בדקה ה-74. לורנצו אינסינייה עוד הספיק להחמיץ פנדל בדקה ה-56, אבל קיבל אחד נוסף כדי לתקן ועשה זאת (62). אליף אלמס הצפון מקדוני קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-73/
רומא ניצחה 1:3 בבית את פיורנטינה. הנריק מחיטריאן קבע 0:1 בדקה ה-26, ניקולה מילנקוביץ' השווה (60), אבל צמד של ג'ורדן ורטו הצרפתי (64 ו-79) סגר סיפור - ונתן לז'וזה מוריניו ניצחון ראשון בליגה כמאמן הרומאים.
4 צפייה בגלריה
אליף אלמס
אליף אלמס
אליף אלמס
(צילום: gettyimages)
במשחק נוסף שנערך הערב, סלרניטנה, שחזרה לליגה הראשונה אחרי 22 שנים, כמעט וניצחה את בולוניה, אך רק כמעט. האורחת כבר הובילה 1:2, אך המקומיים הפכו את התוצאה תוך שתי דקות משערים של מרקו ארנאטוביץ' ולורנצו דה סילבסטרי (75 ו-77). כמו כן, בולוניה סיימה את המשחק בתשעה שחקנים, אחרי ששני שחקנים שלה הורחקו. גם לסלרניטנה הורחק שחקן.
דרך אגב, למעט המשחק של אודינזה ויובנטוס, בכל השאר הורחקו שחקנים. לא פחות משישה כרטיסים אדומים נשלפו בשלושה משחקים.
פורסם לראשונה: 18:46, 22.08.21