במקביל למאבק על אליפות הפרמייר-ליג, עסוקים בליברפול בשאלת מיליון הדולר – מי יחליף את המנג'ר יורגן קלופ אחרי כתשע שנים באנפילד? על פי דיווח בטיימס, האוהדים יכולים לרשום אכזבה ראשונה בנושא, כאשר כוכב העבר של הקבוצה, צ'אבי אלונסו, שהפך לתקווה הגדולה ביותר שאחרי המנג'ר הגרמני, הוסר על פי הפרסום מרשימת המועמדים להגיע למועדון בקיץ.
הספרדי רושם עונה חלומית כשהוא מוביל את באייר לברקוזן לאחת האליפויות המרשימות שידעה הבונדסליגה עם רצף לא נתפס של 38 ניצחונות בכל המסגרות. נכון למחזור 26 מחזורים הוא וקבוצתו מוליכים את הליגה בפער של עשר נקודות לעומת האלופה שדולקת אחריהם, באיירן מינכן, ומחזיקים בכרטיסים לרבע גמר הליגה האירופית ולחצי גמר הגביע הגרמני.
1 צפייה בגלריה
צ'אבי אלונסו
צ'אבי אלונסו
לא יגיע לאנגליה בקרוב. אלונסו
(צילום:AP Photo/Manu Fernaandezr)
בשל ההצלחה הגדולה, הפך המאמן בן ה-42 למשאת נפשם של אוהדי ליברפול אך גם כמועמד המוביל להחליף את תומאס טוכל בבאיירן מינכן המאכזבת. על פי הדיווח באנגליה, האפשרות שהמאמן יחזור לאנפילד הוסרה, כאשר עכשיו נותרה השאלה האם אלונסו שמתכוון להישאר בגרמניה יישאר עונה נוספת בקבוצתו הנוכחית או שמא יתפוס את מקומו של טוכל.
בכל מקרה, חבר ההנהלה של אלופת גרמניה, אולי האנס, אמר בתגובה לאפשרות כי הוא רואה את אופציית החתמת אלונסו כ"בלתי אפשרית. סביר יותר שימשיך שם (בלברקוזן) כי הוא לא היה רוצה לעזוב עכשיו. הוא עובד בקבוצה שבדרך להיות אלופת גרמניה. יש לו הרבה על מה להודות למועדון הזה, וגם למועדון יש על מה להודות לו".
שמות שכן נקשרו כמועמדים להחליף את טוכל - זינדין זידאן ורוברטו דה זרבי (שגם נקשר במעבר גם לליברפול וברצלונה).